  • 1. Data: 2012-12-30 13:35:05
    Temat: uzywany pecet
    Od: "adam" <a...@a...pl>

    Witam,
    Chce poskladac jakiegos uzywanego blaszaka.
    Budzet ktory mam to max 1000PLN.
    Jakie podzespoly mozecie doradzic?
    Zastsowanie to filmy, zdjecia, moze jaka prosta gra.
    Dzieki, pzdr
    Adam

  • 2. Data: 2012-12-30 14:19:51
    Temat: Re: uzywany pecet
    Od: "M1SLQ" <m...@m...o2.pl>

    > Budzet ktory mam to max 1000PLN.
    > Jakie podzespoly mozecie doradzic?
    > Zastsowanie to filmy, zdjecia, moze jaka prosta gra.

    może coś w stylu:

    http://www.morele.net/komputery/komputery-pc/kompute
    ry-wyprzedazowe-poleasingowe-493/

  • 3. Data: 2012-12-30 15:13:42
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 30 Dec 2012 13:35:05 +0100, adam napisał(a):

    > Budzet ktory mam to max 1000PLN.

    Powiem ci co sobie ostatnio złożyłem:

    Płyta ASRock G41c-gs z Allegro za 80 zł
    procek C2D E7500 z Allegro za 150 zł
    pamięć 2x512 MB z Allegro za jakieś 40 zł
    zasilacz miałem ale kupisz na Allegro za 30 zł
    dysk SSD Kingston SV 100S2 z Allegro za 180 zł
    dysk ST3160812AS miałem ale kupisz taki za 100 zł
    skrzynka mATX z Allegro za 50 zł
    duży radiator z heatpipe bez wiatraka, Allegro 30 zł
    razem jakieś 560 zł

    W kompie procek jest chłodzony biernie, radiator jest pod zasilaczem który
    zasysa powietrze od spodu (wiatrak w dnie) tak, że przepływa przez
    radiator. Grafika jest onboard, jak dla mnie aż za dobra bo nie grywam.
    Komp śmiga i pod w7 i pod linuksem (którego (MINT Katya) ci polecam, bo
    nadszedł już czas na linuksy :)

    --
    Jacek

  • 4. Data: 2012-12-30 15:19:40
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 30 Dec 2012 13:35:05 +0100, adam napisał(a):

    > Budzet ktory mam to max 1000PLN.

    Powiem ci co sobie ostatnio złożyłem:

    Płyta ASRock G41c-gs z Allegro za 80 zł
    procek C2D E7500 z Allegro za 150 zł
    pamięć 2x1 GB z Allegro za jakieś 40 zł
[...]

    Komp śmiga i pod w7 i pod linuksem (którego (MINT Maya Cinnamon) ci

  • 5. Data: 2012-12-30 16:30:51
    Od: "M1SLQ" <m...@m...o2.pl>

    > Komp śmiga i pod w7 i pod linuksem (którego (MINT Maya Cinnamon) ci
    > polecam, bo nadszedł już czas na linuksy :)

    Żeby to jeszcze na FX5200 działało, to by było super :) A tak trzeba
    korzystać z MATE :)

  • 6. Data: 2012-12-30 18:00:00
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 30 Dec 2012 16:30:51 +0100, M1SLQ napisał(a):

    > Żeby to jeszcze na FX5200 działało, to by było super :) A tak trzeba
    > korzystać z MATE :)

    Wszystko ze wszystkim działa tylko w raju :) Hmmm i w Erze :)
    --
    Jacek

  • 7. Data: 2012-12-31 12:57:00
    Od: "Kamil" <k...@n...pl>

    Użytkownik "M1SLQ" napisał:

    http://www.morele.net/komputery/komputery-pc/kompute
    ry-wyprzedazowe-poleasingowe
    -493/

    Dell? I to tak drogo? Chcesz pytającemu zrobić krzywdę?

    Pzdr

  • 8. Data: 2012-12-31 14:12:34
    Od: "M1SLQ" <m...@m...o2.pl>

    > Dell? I to tak drogo? Chcesz pytającemu zrobić krzywdę?

    Na Dellach pracowałem od epoki Pentium II do C2Q i były to dość
    niezawodne sprzęty, chociaż domyślam się, że też się psują. Myślę, że za
    PC z legalnym Win7 ~400 zł nie jest zbyt wygórowaną kwotą.

  • 9. Data: 2012-12-31 17:01:09
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    net...
    > pamięć 2x1 GB z Allegro za jakieś 40 zł

    Przy takiej ilości ramu nie da się komfortowo pracować.

  • 10. Data: 2012-12-31 18:00:46
    Od: "M1SLQ" <m...@m...o2.pl>

    > Przy takiej ilości ramu nie da się komfortowo pracować.

    Coś w tym jest. Czysty Windows XP przy 128 MB nieźle przymulał (na
    topowych zestawach z pamięciami RIMM i Pentium 4) ale rozszerzenie
    pamięci do 512 MB dawało komfort pracy w kilku ówczesnych programach
    jednocześnie. Dziś ten sam Windows XP, czysty, świeżo po instalacji, z
    poprawkami i lekkim antywirusem, działa jako tako przy 512 MB ale już
    włączenie FF z paroma zakładkami oznacza intensywne swapowanie i trwa
    dobre sześć lub siedem kurwamaciów :)