  • 1. Data: 2010-11-28 11:51:59
    Temat: KRLD
    Od: Albit <a...@p...onet.pl>

    Poczytaj oficjalna strona KRLD po polsku:
    http://www.krld.pl/krld/index

  • 2. Data: 2010-11-28 12:15:50
    Temat: Re: KRLD
    Od: Robek <l...@n...onet.eu>

    W dniu 2010-11-28 12:51, Albit pisze:
    > Poczytaj oficjalna strona KRLD po polsku:
    > http://www.krld.pl/krld/index

    Super teksty na tej stronce :)

  • 3. Data: 2010-11-29 08:37:24
    Od: "zho" <b...@p...com.pl>

    Użytkownik "Robek" <l...@n...onet.eu> napisał w wiadomości

    > Super teksty na tej stronce :)
    NTG
    Poza tym nieaktualna.

    --
    Pozdrawiam ZHO
    www.akwa.aip.pl Prawdopodobnie najstarsza strona akwarystyczna po polsku.

  • 4. Data: 2010-11-29 09:41:40
    Od: "tarnus" <m...@l...de>

    Specjalna strefa ekonomiczna w KRLD kusi:

    Koszt budowy metra kwadratowego fabryki to 233$
    Woda (za metr sześcienny)$ 0,12
    Prąd (za kwh)$ 0,04
    Transport drogowy (tona za km)$ 0,085-0,23
    Transport kolejowy (tona za km)$ 0,011

  • 5. Data: 2010-12-05 15:38:47
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On 28 Lis, 13:15, Robek <l...@n...onet.eu> wrote:

    > Super teksty na tej stronce :)

    Ja tam jestem spokojny człowiek, ani radiomaryjny ani tefałenowy, ale
    te teksty trudno potraktować spokojnie...

  • 6. Data: 2010-12-06 11:30:46
    Od: Ingarden <e...@o...pl>

    > Super teksty na tej stronce :)

    "Godłem Koreańskiej Republiki Ludowo-Demokratycznej jest kompozycja
    hydroelektowni i pięcioramiennej czerwonej gwiazdy w stronę, której lgną
    ryżowe kłosy."

    "Hydroelektrownia symbolizuje niezależność i nowoczesny przemysł
    skupiony w rękach mas robotniczych. Ryż symbolizuje socjalistyczną
    ekonomię."

    "Dwa niebieskie pasy symbolizują wolę walki Koreańczyków z ludźmi całego
    świata w imię niezależności, pokoju i przyjaźni."

    WTF?

    --
    le

  • 7. Data: 2010-12-09 12:17:48
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Ingarden" <e...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > "Dwa niebieskie pasy symbolizują wolę walki Koreańczyków z ludźmi całego
    > świata w imię niezależności, pokoju i przyjaźni."

    I po co to cytujesz? Teraz tlumacz wraz z cala rodzina trafi do obozu.