  • 1. Data: 2010-09-13 00:08:14
    Temat: Kabaret starszych panów - to geje ? - abonament
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@g...pl>

    Jak to możliwe, że taki chłam artystyczny i muzyczny, takie zera, w warstwie
    tekstowej, trzeba opłacać nakazem ustawowym. Jedyne wytłumaczenie, że
    wybadali, że to geje i trzeba ich promować. Bo to nasi. Niech ta złodziejska
    danina dla grupy ludzi z TVP, kiedy są możliwości techniczne, każdy płaci, kto
    chce oglądać, jak TVN, N, Cyfra+, przestanie okradać Polaków? Nikt mnie nie
    będzie łamał i mówił pod jakimś pretekstem misji, kiedy wiadomo, że chodzi o
    kasę, setki milionów z abonamentu, co mnie ma rozwijać artystycznie, bo ja sam
    wiem, co mam oglądać. Bo Sierocki, czy Wrona są skompromitowani. Komunizm się
    nie skończył w TVP w Warszawie. Nie dla syfu z TVP.

    Ten tzw. kabaret z Warszawy ma na serwisie Youtube statystycznie po
    osiemdziesiąt tysięcy wejść. Jak to jest, że mam płacić za abonament 206
    złotych, tym miernotom i zerom ? To warszawskie złodziejstwo.

  • 2. Data: 2010-09-13 14:15:37
    Temat: Re: Kabaret starszych panów - to geje ? - abonament
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > ..Komunizm się
    > nie skończył w TVP w Warszawie. Nie dla syfu z TVP.

    Leki Ci się skończyły czy co? Może pójdź do przychodni i weź
    receptę po prostu...

  • 3. Data: 2010-09-14 06:39:16
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin Rolicki" <m...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:i6jq1e$4rq$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > osiemdziesiąt tysięcy wejść. Jak to jest, że mam płacić za abonament 206
    > złotych, tym miernotom i zerom ? To warszawskie złodziejstwo.

    Na dodatek TVP sobie by też świetnie radziła bez abonamentu przy tych ich
    wszystkich reklamach i konkursach typu znajdź słowo z koperty.

  • 4. Data: 2010-09-14 14:30:32
    Od: "WASYL" <k...@p...com>

    Użytkownik "rageofhonor" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Na dodatek TVP sobie by też świetnie radziła bez abonamentu przy tych ich
    > wszystkich reklamach i konkursach typu znajdź słowo z koperty.

    Popieram kolego Marcinie.... popieram a moi przedmówcy to chyba na garnuszku
    TVP :-)

  • 5. Data: 2010-09-15 21:42:32
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    W dniu 2010-09-13 02:08, Marcin Rolicki pisze:
> [...]
    > osiemdziesiąt tysięcy wejść. Jak to jest, że mam płacić za abonament 206
    > złotych, tym miernotom i zerom ? To warszawskie złodziejstwo.

    Teraz w TVP będzie gejów duuużo więcej :-)
    Ale TVN już inwestuje w TRANSWESTYTÓW ... oni to się
    potwornie szybko rozwijają!
    http://www.fakt.pl/Oto-nowa-Omenaa-Mensah-Ma-jednak-
    feler,artykuly,82177,1.html

    Tomy M.

  • 6. Data: 2010-09-16 13:51:40
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Popieram kolego Marcinie.... popieram a moi przedmówcy to chyba na garnuszku
    > TVP :-)

    No właśnie. Nie wiedzieć czemu TVP tkwi dalej w socjalistycznym parasolu
    abonamentowym. Polityka ... Ludzie w TVP nie chcą się poddać kapitalistycznej
    konkurencji z pożytkiem dla nich samych. Konkurencja, jak zapewniają wszyscy
    ekonomiści, rozwija. A widzowie zasługują na rozwój.

  • 7. Data: 2010-10-13 16:36:57
    Od: Brooks <x...@j...pl>

    On Sep 13, 1:08 am, "Marcin Rolicki" <m...@g...pl>
    wrote:
> [...]
    > osiemdziesiąt tysięcy wejść. Jak to jest, że mam płacić za abonament 206
    > złotych, tym miernotom i zerom ? To warszawskie złodziejstwo.

    Poprostu taki model prowadzenia panowal wówczas:
    Np. w Sondzie Kaminski i Kurek.
    Nie róbmy gejów z Bolka i Lolka równie dobrze moglibysmy skupic sie na
    wyszukiwaniu kto jest zydem a kto prawdziwym Polakiem.
    Teraz popularny jest model prowadzenia programów to duet kobieta i
    mezczyzna:
    Dorota Wellman i Marcin Prokop
    Jolanta Pienkowska Wojciech Jagielski
    Jakos nie przypominam sobie duetu dwóch pan prowadzacych program? Ktos
    podpowie?

    Brooks

  • 8. Data: 2010-10-14 05:47:17
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-10-13 18:36, Brooks pisze:

    Jolanta Pienkowska Wojciech Jagielski

    Jagielski jest juz w publicznej

    > Jakos nie przypominam sobie duetu dwóch pan prowadzacych program? Ktos
    > podpowie?

    Pieńkowska i Mołek?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 9. Data: 2010-10-14 19:49:08
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Nie róbmy gejów z Bolka i Lolka

    Rozrywka jest pożywką dla homoseksualistów, trzeba pamiętać, że już antyczny
    teatr wyrósł z gejostwa, gdzie mężczyźni przebierali się za kobiety. Bajka
    emitowana przez TVP "Smerfy" propaguje zadziwiającą wizję świata,
    kilkadziesiąt chłopców i jedna dziewczyna. Chóry chłopięce i średniowieczne
    przyklasztorne szkoły tylko dla chłopców. Zaczęło się od przemycania
    niewinnych treści w bajkach, książkach i filmach, a kończy się na domaganiu
    małżeństw homoseksualnych i adopcji dzieci przez gejów. (Serial "M jak Miłość"
    TVP.) TVP to zepsucie.

  • 10. Data: 2010-10-14 22:56:59
    Od: Brooks <x...@j...pl>

    On Oct 14, 8:49 pm, "Marcin Rolicki" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>
    wrote:
> [...]
    <CIACH>
> [...]
    > małżeństw homoseksualnych i adopcji dzieci przez gejów. (Serial "M jak Miłość"

    Slowem "M jak mezczyzni"

    Brooks