  • 1. Data: 2023-08-07 16:24:54
    Temat: Kabel super giętki USB
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Szukam kabla USB-A na USB-C, taki jak do ładowania telefonu.
    Ale tu do zasilania budzika. Potrzeba jest taka, aby był super cienki i
    super giętki, aby sam kabel go nie ściągną ze stolika.
    Coś jak kabel do słuchawek.

    Robert

  • 2. Data: 2023-08-07 16:32:51
    Temat: Re: Kabel super giętki USB
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 07/08/2023 16:24, Robert Wańkowski wrote:
    > aby sam kabel go nie ściągną ze stolika.

    https://allegro.pl/oferta/zarzadzanie-uchwytem-na-pr
    zewod-nawijacz-14084736879

    https://allegro.pl/oferta/organizer-uchwyt-kabli-prz
    ewodow-cable-drop-10-szt-13346705136

    Dość giętkie są również kable w oplocie, ale tak naprawde potrzebujesz
    uchwyt.

  • 3. Data: 2023-08-07 20:16:27
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 7 Aug 2023 16:24:54 +0200, w <uaquma$tsb$1$Robert_W@news.chmurka.net>,
    Robert Wańkowski <r...@w...pl> napisał(-a):

> [...]
    > Ale tu do zasilania budzika. Potrzeba jest taka, aby był super cienki i
    > super giętki, aby sam kabel go nie ściągną ze stolika.

    Szukaj takich najtańszych na Ali i uwagami, że "cienkie jak nić" :)

  • 4. Data: 2023-08-07 22:57:13
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:uaquma$tsb$1$Robert_W@news.chmurka.net>
    user Robert Wańkowski pisze tak:

> [...]
    > Ale tu do zasilania budzika. Potrzeba jest taka, aby był super
    > cienki i super giętki, aby sam kabel go nie ściągną ze stolika.

    Mam taki obzydliwy, flakowaty, lejący się.
    Kupiłem w Biedronce lub Kerfurze.

    --
    Piter

    poczekaj kawalerze! cyganka powróży przyszłość
    waszego czołgu.

  • 5. Data: 2023-08-08 21:19:23
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 07.08.2023 o 22:57, PiteR pisze:

    > Mam taki obzydliwy, flakowaty, lejący się.
    > Kupiłem w Biedronce lub Kerfurze.

    Mnie wkurwiają krótkie. Długi kabelek załatwia mi formę "balastu" i
    tego, że go mogę ułożyć/przybić przybitką, trytytką, drucikiem, jeśli ma
    to być "stacjonarny". Ja bym wybrał jednak długi. OK, megaamperów nie
    nosi ale jego funkcje inne są właściwe z megaprzewagą nad krótkimi i
    grubymi (domyślnie, nie jest to gruby kabelek). Mam takich kilka i
    sprawdzają się doskonale, długość? 2-3 metry nawet. Nie przeszkadza mi
    nadmiar takiego kabelka, zawsze można go ułożyć.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>