  • 1. Data: 2015-12-01 10:23:30
    Temat: Kabel telefonicny jako antena do telewizora
    Od: "Jakub" <j...@i...pl>

    Witam

    Czy można wykorzystać kable od telefonu stacjonarnego jak anteny do
    telewizora?
    Bo chcę podłączyć telewizor w drugim pokoju w którym nie ma zwykłego kabla
    antenowego, ale jest niewykorzystywany kabel telefoniczny z wtyczkami rj11.

    Pozdrawiam
    Jakub

  • 2. Data: 2015-12-01 10:32:17
    Temat: Re: Kabel telefonicny jako antena do telewizora
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Jakub" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Bo chcę podłączyć telewizor w drugim pokoju w którym nie ma zwykłego
    > kabla antenowego, ale jest niewykorzystywany kabel telefoniczny z

    Na dosłownie kilku metrach ma szansę zadziałać.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 3. Data: 2015-12-01 11:56:20
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 1 Dec 2015 10:23:30 +0100, Jakub napisał(a):

> [...]
    > antenowego, ale jest niewykorzystywany kabel telefoniczny z wtyczkami rj11.

    Cienko to widzę. Może w czasie kiedy nadawano tylko na I paśmie :)
    --
    Jacek
    Dziesięć przykazań ma 279 słów.

  • 4. Data: 2015-12-07 17:37:03
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "Jakub" napisał:

    > Czy można wykorzystać kable od telefonu stacjonarnego jak anteny do
    > telewizora?

    Antenę, czy przewód doprowadzający sygnał? Poza tym tak trudno poświęcic parę
    minut i sprawdzić? Ktoś inny ma to za Ciebie zrobić?

    Pzdr