  • 1. Data: 2015-11-28 20:18:00
    Temat: Nagrywanie przez USB
    Od: romek <b...@m...com>

    Witam!
    Czy w sprzedaży są telewizory z możliwością nagrywania na USB, ale:
    1. z kablówki a nie tylko z dvb-t;
    2. z jednoczesnym oglądaniem innego programu niż aktualnie nagrywany;
    3. z możliwością nagrywania przy wczśniejszych ustawieniach pod nieobecność
    domowników.
    Jeżeli są to proszę podać marki lub źródło jak je znaleźć.

    romek

  • 2. Data: 2015-11-28 20:40:10
    Temat: Re: Nagrywanie przez USB
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "romek" <b...@m...com> napisał w wiadomości
    > Witam!
    > Czy w sprzedaży są telewizory z możliwością nagrywania na USB, ale:
    > 1. z kablówki a nie tylko z dvb-t;

    Kablówka analogowa czy DVB-C?

    > 2. z jednoczesnym oglądaniem innego programu niż aktualnie nagrywany;

    TV musi mieć dwie głowice DVB-T/DVB-C. Jedna służy do oglądania, a druga do
    nagrywania, ewentualnie do podglądu PIP.

    > 3. z możliwością nagrywania przy wczśniejszych ustawieniach pod
    > nieobecność
    > domowników.

    To chyba kazdy TV ma programator korzystający z EPG.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 3. Data: 2015-11-28 22:05:28
    Temat: Re: Nagrywanie przez USB (ot)
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 28.11.2015 o 20:18, romek pisze:
> [...]
    > domowników.
    > Jeżeli są to proszę podać marki lub źródło jak je znaleźć.

    cyfrowy magnetowid chyba by Ci się przydał

    ToMasz

  • 4. Data: 2015-11-29 09:53:34
    Od: romek <b...@m...com>

    Dnia Sat, 28 Nov 2015 20:40:10 +0100, yabba napisał(a):

    > Kablówka analogowa czy DVB-C?

    Kablówka analogowa i DVB-C (?), ale sygnał dekodowany jest przez osobny
    dekoder (kablówka Multimedia).

    > TV musi mieć dwie głowice DVB-T/DVB-C. Jedna służy do oglądania, a druga do
    > nagrywania, ewentualnie do podglądu PIP.

    Ma dvb-t, ma dvb-c ale nie odbiera żadnego kanału, gdyż wszystkie kanały są
    przekazywane z dekodera, ma również kanały analogowe.

    --
    romek

  • 5. Data: 2015-11-29 10:02:33
    Od: romek <b...@m...com>

    > Kablówka analogowa czy DVB-C?
    i analogowa i dvb-c, ale kanały odbieram przez osobny dekoder. Na dvb-c mam
    wszystko zakodowane.

    > TV musi mieć dwie głowice DVB-T/DVB-C. Jedna służy do oglądania, a druga do
    > nagrywania, ewentualnie do podglądu PIP.
    ma te głowice, ale na sygnale z dekodera nic nie idzie ustawić.

    --
    romek

  • 6. Data: 2015-11-29 10:56:36
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 29.11.2015 o 10:02, romek pisze:

    > i analogowa i dvb-c, ale kanały odbieram przez osobny dekoder.

    Tak się nie da nagrać.

    >Na dvb-c mam
    > wszystko zakodowane.

    Musisz dostać od kablówki moduł CI i włożyć go do tv.
    Oczywiście tv musi mieć gniazdo CI.

  • 7. Data: 2015-11-29 11:49:26
    Od: romek <b...@m...com>

    Dnia Sun, 29 Nov 2015 10:56:36 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Musisz dostać od kablówki moduł CI i włożyć go do tv.
    > Oczywiście tv musi mieć gniazdo CI.

    Ma, ale u mnie występuje sytuacja albo moduł CI albo dekoder, a że dekoder
    ma funkcję nagrywania (na swój wewnętrzny dysk) to nie wiem jak by było po
    wymienie na CI: czy mógłbym nagrywać przez usb z telewizora na mój dysk
    zewnętrzny i to programy w HD czy nie?
    --
    romek

  • 8. Data: 2015-11-29 12:32:42
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 29.11.2015 o 11:49, romek pisze:

    > Ma, ale u mnie występuje sytuacja albo moduł CI albo dekoder,

    Zawsze tak jest.
    Musisz wybrać - albo dekoder, albo oglądanie kablówki wprost z tv.

    Względnie dopłacić za luksus i wziąć multiroom, jako drugi dostęp biorąc
    moduł CI.

    Ja właśnie tak mam zamiar zrobić po zmianie tv (obecny nie ma dvb-c).

    Oddam jeden dekoder, wezmę moduł CI, a zostawię drugi dekoder z dyskiem
    na wszelki wypadek.

> [...]
    > wymienie na CI: czy mógłbym nagrywać przez usb z telewizora na mój dysk

    A to zależy od telewizora, większość nowych taką funkcję ma.
    Ale zapewne nie jest to tak wygodne jak z dekodera.

  • 9. Data: 2015-11-29 15:04:22
    Od: romek <b...@m...com>

    Dnia Sun, 29 Nov 2015 12:32:42 +0100, Cavallino napisał(a):

> [...]
    Nie wiem w jakiej kabkówce jesteś, ale w "Multimedia Polska" nie ma takiej
    możliwości, albo w obydwu pokojach dekodery albo CI. Podobno nie można
    mieszać systemów kodowania (czy coś takiego) w jednym mieszkaniu!!!
    Tak mnie poinformowali w biurze pomocy technicznej.

    --
    romek

  • 10. Data: 2015-11-29 17:39:27
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-11-29 o 15:04, romek pisze:

> [...]
    > mieszać systemów kodowania (czy coś takiego) w jednym mieszkaniu!!!
    > Tak mnie poinformowali w biurze pomocy technicznej.

    Albo pytałeś o coś innego, albo nie zrozumiałeś odpowiedzi.

    Czy karta CI, czy dekoder STB - to tylko inna obudowa. Nie ma znaczenia
    - poza oczywiście np. HDD przy STB.

    Ewentualnie sam sobie kup moduł CI i do niego włóż kartę dekodującą.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam