  • 1. Data: 2021-12-26 11:39:21
    Temat: Kanał testowy
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Witam

    Może mi ktoś powiedzieć na którym kanale w Łodzi jest kanał testowy
    "Sprawdzam"? Bo w sieci znalazłem info, że na 28, ale ani telewizor, ani
    tuner go tam nie znajdują.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2021-12-26 19:53:01
    Temat: Re: Kanał testowy
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 26.12.2021 11:39, Kamil wrote:
> [...]
    >
    > Może mi ktoś powiedzieć na którym kanale w Łodzi jest kanał testowy
    > "Sprawdzam"? Bo w sieci znalazłem info, że na 28, ale ani telewizor, ani

    Emitel, spółka odpowiedzialna za nadawanie, twierdzi, że kanały 33 (570
    MHz) i 21 (474 MHz).

    https://www.emitel.pl/strefa-klienta/odbior-rtv/spra
    wdz-parametry-emisji/

  • 3. Data: 2022-01-06 19:05:39
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 27 Dec 2021 20:29:01 +0100, "Kamil" <n...@t...pl> wrote:
    > nieprawda. Na podanym przez Ciebie kanale 21 też nie ma sygnału.

    Na kanale 21 był test HEVC kanałów TVNu, wyłączono go w grudniu.

    > sam się pojawił, ale niestety telewizor nie podaje częstotliwości i
    > numeru
    > kanału.

    Ale moment, o jakim "kanale" mówisz? Kanału częstotliwości multiplexu
    czy pid strumienia wewnątrz multipleksu? Stream Sprawdzam tv jest na
    multplexie TVP (częstotliwości kanału 43).

    --
    Marek

  • 4. Data: 2022-01-15 15:46:09
    Od: mrvtktjv <m...@m...ct8.pl>

> [...]
    >
    > Może mi ktoś powiedzieć na którym kanale w Łodzi jest kanał testowy
    > "Sprawdzam"? Bo w sieci znalazłem info, że na 28, ale ani telewizor, ani

    Sprawdzam TV nadaje w nowym kodeku HEVC, ale na multipleksie MUX-3
    nadawanym w starym standardzie DVB-T, więc to, że go odbierzesz nie
    oznacza, że odbierzesz telewizję po tegorocznych zmianach. To niestety
    wprowadza w błąd. Lepiej posiłkować się np. TVP Dokument - nadaje i w
    HEVC, i na multipleksie MUX-5 nadawanym w standardzie DVB-T2.

Wzory dokumentów

Wyszukaj i pobierz za darmo: