  • 1. Data: 2022-01-04 14:16:26
    Temat: Re: Sylwester marzeń
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "_Master_" napisał:

    > Życzyć to za mało.

    > Głosuj na partię zgodną z Twoimi poglądami a nie memy propagandowe.

    Jasne. Ostatnio nie głosowałem. Może mnie przekonacie do siebie?

    Pzdr

  • 2. Data: 2022-01-04 14:30:14
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-04-stycznia-2022 o 14:16, Kamil pisze:

    > Jasne. Ostatnio nie głosowałem. Może mnie przekonacie do siebie?
    >
    > Pzdr

    I bardzo dobrze że nie głosowałeś.

    Człowiek który nie zna programu/poglądów politycznych nie interesuje
    się/nie potrafi znaleźć ich np. w necie a tylko potrafi NARZEKAĆ nie
    powinien mieć prawa wyborczego.

  • 3. Data: 2022-01-04 14:51:18
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W wtorek, 4.01.2022 o 14:16, Kamil napisał:

    > Jasne. Ostatnio nie głosowałem.

    M.in. przez takich jak Ty jest jak jest ostatnio. A Ty się jeszcze
    zdumiewasz, nie wiedzieć czemu.

  • 4. Data: 2022-01-23 23:08:30
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "_Master_" napisał:

    I bardzo dobrze że nie głosowałeś.

    Człowiek który nie zna programu/poglądów politycznych nie interesuje
    się/nie potrafi znaleźć ich np. w necie a tylko potrafi NARZEKAĆ nie
    powinien mieć prawa wyborczego.

    Chcesz mnie przekonać do głosowania na siebie obrażając mnie? Jesteś
    głupcem. Nie głosowałem, bo nie miałem na kogo. Na folksdojczów z PO,
    kontynuatorów komunistycznych zbrodniarzy SLD i ZSL? Czy może na
    Konfederację, w której prócz dwóch sensownych i godnych szacunku Winnickiego
    i Bosaka reszta to dziwadła, albo głupcy. Najbliżej było mi do Kukiza, ale
    nie podobał mi się ich udział/współpraca z Dudą w zawetowaniu ustaw
    sądowych. Tak więc moja decyzja była całkiem świadoma. Daruj sobie więc te
    opinie wygłaszane Ex cathedra, bo brakuje Ci kompetencji.

    Bzpzdr