  • 1. Data: 2009-06-29 22:54:48
    Temat: Kandydat do zdjęcia tygodnia :)
    Od: "kuba_k1" <k...@p...onet.pl>

    Może należałoby nominować do tytułu "Zdjęcia tygodnia" ? :)

    http://www.dziennik.pl/wydarzenia/spoleczenstwo/arti
    cle407374/Oto_jak_mysliwiec_pokonuje_bariere_dzwieku
    .html

  • 2. Data: 2009-06-30 07:23:20
    Temat: Re: Kandydat do zdjęcia tygodnia :)
    Od: "steel" <d...@K...wp.pl>

    > Może należałoby nominować do tytułu "Zdjęcia tygodnia" ? :)
    >
    > http://www.dziennik.pl/wydarzenia/spoleczenstwo/arti
    cle407374/Oto_jak_mysliwiec_pokonuje_bariere_dzwieku
    .html

    Zdjecie wcale nie takie niezwykle...
    to po prostu szukanie taniej sensacji... tam gdzie jej nie ma... piloci
    potrafia utrzymac sie na granicy bariery dzwieku przez co mozna srobic sporo
    zdjec wtedy... wiec caly opis jest do bani zwlaszcza o spuscie migawki ...
    :)

    pozdrawiam
    --
    Steel

  • 3. Data: 2009-06-30 07:49:27
    Od: trud <t...@o...eu>

    Dnia Tue, 30 Jun 2009 00:54:48 +0200, kuba_k1 napisał(a):

    > Może należałoby nominować do tytułu "Zdjęcia tygodnia" ? :)
    >
    > http://www.dziennik.pl/wydarzenia/spoleczenstwo/arti
    cle407374/Oto_jak_mysliwiec_pokonuje_bariere_dzwieku
    .html

    Nominować to powinni tą gazetę.
    http://www.youtube.com/results?search_query=sound+ba
    rrier&search_type=&aq=f

    --
    pozdrawiam
    trud

  • 4. Data: 2009-06-30 11:09:03
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    cle407374/Oto_jak_mysliwiec_pokonuje_bariere_dzwieku
    .html

    > Nominować to powinni tą gazetę.
    > http://www.youtube.com/results?search_query=sound+ba
    rrier&search_type=&aq=f

    a w kategorii 'tajemnica' wojskowa ten film ;-D
    http://www.youtube.com/watch?v=dGSOdUyjBgI&feature=r
    elated

  • 5. Data: 2009-06-30 17:14:02
    Od: trud <t...@o...eu>

    Dnia Tue, 30 Jun 2009 13:09:03 +0200, TheGuru napisał(a):

> [...]
    .html

    rrier&search_type=&aq=f

    > a w kategorii 'tajemnica' wojskowa ten film ;-D

    Dobre by było. Ale to pewnie fake.

    --
    pozdrawiam
    trud

  • 6. Data: 2009-06-30 19:27:43
    Od: Olek <o...@u...eu>

    trud wrote:

    > Dobre by było. Ale to pewnie fake.

    jaki tam fake :) nie widziałeś samolotów startujących spod wody? :D

  • 7. Data: 2009-07-01 13:10:58
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    kuba_k1 pisze:
    > Może należałoby nominować do tytułu "Zdjęcia tygodnia" ? :)
    >
    > http://www.dziennik.pl/wydarzenia/spoleczenstwo/arti
    cle407374/Oto_jak_mysliwiec_pokonuje_bariere_dzwieku
    .html

    nie moje, tam mozna sobie popatrzec na fotografie lotnicza
    http://www.hesja.pl

    pzdr

    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.
    www.uarebeautiful.com

  • 8. Data: 2009-07-02 07:44:49
    Od: "J." <j...@i...pl>

    > Może należałoby nominować do tytułu "Zdjęcia tygodnia" ? :)

    http://www.dziennik.pl/wydarzenia/spoleczenstwo/arti
    cle407374/Oto_jak_mysliwiec
    _pokonuje_bariere_dzwieku.html

    Zdjecie marne technicznie, ale też pewnie nie mogli pokazać lepszych ze
    względów "wojskowych". No i oczywiscie tanie epatowanie sensacją w
    komentarzach, bo podobne [i znacznie lepsze jakościowo] zdjęcia samolotów przy
    Mach 1 są publikowane od lat. Sam pamiętam znakomite [nie pomnę źródła -chyba
    WiŻ, Świat Nauki albo Skrzydlata Polska] zdjecie F15 [albo FA18, głowy nie
    dam],w charakterystycznej mgiełce fali uderzeniowej. Ostatnio przy okazji
    nadchodzacej rocznicy lotu Apollo 11 w ramach jakiegoś odczytu widziałem fotke
    rakiety Saturn 5B również przy prędkosci dźwięku, z pięknym efektem jak
    omawiany wyżej [w końcu to parę tysięcy ton przebijało tę bariere dźwięku ;-
    )) ]. Ta mgiełka ma swoją nazwę, ale skleroza mnie zabija i nie podam. w
    każdym razie generowana jest przez kondensację pary wodnej w powietrzu w
    obrębie [czy może raczej w pobliżu?] tworzącej się właśnie fali uderzeniowej.
    Pozdrawiam
    -J.