  • 1. Data: 2017-01-27 09:09:26
    Temat: Karambol na autostradzie, zasady postępowania.
    Od: Bolko <s...@g...com>

    https://youtu.be/Pn8SJ3WeLDA

    To są zdjęcia z wczoraj na A1 po fakcie.

    Sytuacja hipotetyczna.
    Jadę z rodziną i się zatrzymałem bo się nie da jechać dalej*.
    Właczam awaryjne i jak przeżyć cało?
    Są jakieś zasady postępowania w takich przypadkach?

    (*) Zatrzymuje się oczywiście nie z własnej winy.
    WSZYSTKIE pasy zablokowane.

  • 2. Data: 2017-01-27 09:31:17
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2017-01-27 o 09:09, Bolko pisze:
> [...]
    > Właczam awaryjne i jak przeżyć cało?
    > Są jakieś zasady postępowania w takich przypadkach?

    Zostawiasz auto i uciekasz jak najdalej w pole albo jak masz barierki to
    na przód całego karambolu. Auto starasz się zawsze zatrzymać po zew.
    stronie pasów (jadą lewym najbliżej lewe, jadąc prawym blisko prawej)
    tak żeby była linia na środku dla pojazdów służb.

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 3. Data: 2017-01-27 10:17:36
    Od: spider <"spajder[wytnij]"@wp.pl>

    A ja się zastanawiam jak działa i czy działa w takiej sytuacji
    ubezpieczenie OC.
    Da się w ogóle ustalić kto w kogo uderzył?

  • 4. Data: 2017-01-27 10:22:41
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Niebezpieczne, mogą Cię skasować przy otwieraniu drzwi / wychodzeniu.

    -----

  • 5. Data: 2017-01-27 10:38:00
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2017-01-27 o 10:22, ąćęłńóśźż pisze:
    > Niebezpieczne, mogą Cię skasować przy otwieraniu drzwi / wychodzeniu.

    Lepiej uciec niż czekać na TIR-a w plecy ...

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 6. Data: 2017-01-27 10:49:02
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "spider" <"spajder[wytnij]"@wp.pl> napisał w wiadomości
    >A ja się zastanawiam jak działa i czy działa w takiej sytuacji
    >ubezpieczenie OC.
    > Da się w ogóle ustalić kto w kogo uderzył?

    coś tam ustalają
    a jak już jest kanapka i nie wiadomo kto najpierw w kogo co to przód z
    ewentualnego AC a tył z OC tego co najechał i tak dalej

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 7. Data: 2017-01-27 11:27:53
    Od: "T." <k...@i...pl>

> [...]
    > Właczam awaryjne i jak przeżyć cało?
    > Są jakieś zasady postępowania w takich przypadkach?
    >
    > (*) Zatrzymuje się oczywiście nie z własnej winy.

    Spierdzielać w bok i to daleko - są na YT filmiki, gdzie widać jak
    zagapiony trucker wyjeżdża w pole - to nawet kilkadziesiąt metrów. Po
    zamknięciu drogi policja pozwala wycofać w odpowiednio bezpiecznych
    warunkach do najbliższego zjazdu.
    T.

  • 8. Data: 2017-01-27 12:06:54
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 27 Jan 2017 00:09:26 -0800 (PST), w
    <f...@g...c
    om>, Bolko
    <s...@g...com> napisał(-a):

> [...]
    > Właczam awaryjne i jak przeżyć cało?
    > Są jakieś zasady postępowania w takich przypadkach?

    Nie ma żadnych, oprócz sp**** w pole jak najdalej.
    Jak nie ma jak uciekać, możesz także cofnąć awaryjnym kilkadziesiąt metrów.
    Będziesz miał dobry widok, no ale możesz także przyciągnąć jakiegoś TIR-a :)

  • 9. Data: 2017-01-27 12:10:03
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 27 Jan 2017 10:17:36 +0100, spider

    > Da się w ogóle ustalić kto w kogo uderzył?

    Najlepiej mieć kamerę. Jak zwykle.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 10. Data: 2017-01-27 14:38:28
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Bo na pewno wiesz, że TIR w plecy Ci wjedzie, ale nikt Cię nie skasuje po wyjściu
    drzwiami (kierowcy / pasażera)?
    BTW oczywiście ubierasz odblaskową kamizelkę PRZED wyjściem z auta?

    -----