  • 1. Data: 2009-06-22 10:20:38
    Temat: Re: Karta DVB-T/DVB-S
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    karuf pisze:
    > Witam! Mam problem,otóz zakupilem karte DVB-T/
    > DVB-S,po wlozeniu karty do slotu blokuje komputer.
    > W opisie przy sterownikach pisze,ze pracuje na specjalnym slocie PCI,lub na
    > oryginalnym komputerze
    > Co to znaczy moze mi ktos wyjasnic?
    > Karta to-CTX925_v.1 DVB-T/TV,DVB-S;
    > firmy-MEDION
    > Dodam ze nie slyszalem o spec.PCI

    (...)karty są nowe, 100% sprawne z miesięczną gwarancją. Karty działają
    poprawnie na slotach DUAL PCI ( niebieskie sloty na płytach MSI,
    GIGABYTE, MEDION )(...)

    to co znalazłem na elektrodzie.
    pewnie potrzebne dodatkowe zasilanie

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debia Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 2. Data: 2009-06-22 10:24:38
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    karuf pisze:
> [...]
    > DVB-S,po wlozeniu karty do slotu blokuje komputer.
    > W opisie przy sterownikach pisze,ze pracuje na specjalnym slocie PCI,lub na

    a tak poza tym zmień godzine w kompie :-)

  • 3. Data: 2009-06-22 10:28:02
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2009-06-22 21:04, *karuf* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
> [...]
    > DVB-S,po wlozeniu karty do slotu blokuje komputer.
    > W opisie przy sterownikach pisze,ze pracuje na specjalnym slocie PCI,lub na

    Da się uruchomić, ale jak widać w opisie - łatwo nie będzie

    pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 5. Data: 2009-06-22 19:33:58
    Od: "karuf" <k...@p...onet.pl>

    Ja mam godzinę 12.32,ale twój mail ma 3.20
    I tak dziękuję za pomoc.
    Pozdrawiam karuf

  • 6. Data: 2009-06-27 20:05:17
    Od: "Matias" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic958688.html
    > Da się uruchomić, ale jak widać w opisie - łatwo nie będzie

    Dodam od siebie, że przymierzałem się do tej przeróbki, i na razie się
    poddałem (po części z braku czasu i prototypowej karty pci). Miałem
    nadzieję, że uda mi się przy minimalnym nakładzie prac uruchomić jedną część
    tej karty (dvb-t). Nie wiem czego dokładnie jest to przyczyna, ale samo
    odcięcie niekompatybilnych styków na slocie PCI nie dało efektów.
    Przypuszczam, że coś dziwnego dzieje się na szynie adresowej.
    Trafiłem na jedną płytę główną MSI (oemowego producenta dla Mediona), która
    startowała z tą kartą, i albo działała połowicznie (widziany był tuner
    dvb-t), albo w ogóle nie była wykrywana. Z Gigabytami, i Asusami objaw jest
    zawsze taki sam - płyta główna w ogóle nie startuje.

    Pozwolę sobie utrwalić dla potomnych to, czego dowiedziałem się w trakcie
    przeróbek: ta karta to z elektrycznego punktu widzenia trzy karty na jednej
    płytce drukowanej. Pewnie ze względów ekonomicznych pozbawiona została
    układu mostka PCI-to-PCI, który pozwoliłby sterować wszystkimi trzema
    układami (z których każdy wymaga osobnego przerwania i doprowadzenia sygnału
    zegarowego) za pomocą jednego kompletu sygnałów. Medionowy DUAL PCI to slot,
    w którym na pinach nieużywanych (opisanych jako "reserved" we wszystkich
    wersjach PCI) oraz bodaj dwóch zwolnionych przez standard PCI 2.3, pojawiają
    się dodatkowe sygnały: GNT, REQ, PCI_CLK i IDSEL, które standardowo w jednym
    slocie PCI występują tylko raz.

    Matias