  • 1. Data: 2009-01-30 20:57:53
    Temat: Karta PCMCIA Nokia D211!!!
    Od: "J.S" <r...@g...pl>

    Witam!

    Nigdy nie miałem netu w terenie i nie znam się na tym i stąd moje pytanie:
    czy ta karta jest coś warta? Wiem że można kupić karty pre-paid do
    internetu, posiadam laptopa i myślałem żeby podczas wyjazdów gdzieś w teren
    dzięki temu mieć net, czy to dobre rozwiązanie?

  • 2. Data: 2009-01-30 22:01:18
    Temat: Re: Karta PCMCIA Nokia D211!!!
    Od: Skorupa <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com>

    J.S pisze:
> [...]
    > internetu, posiadam laptopa i myślałem żeby podczas wyjazdów gdzieś w teren
    > dzięki temu mieć net, czy to dobre rozwiązanie?

    Jaki laptop? Ma pcmcia czy expresscard?

    --
    Pozdr.
    Skorupa

    --
    Wolność. Po co wam wolność?
    Macie przecież do pracy autobusy

  • 3. Data: 2009-01-30 22:10:35
    Od: "J.S" <r...@g...pl>

    Toshiba P10.... i "na oko" ma Pmcia..... a słyszałem że są lepsze karty
    /EDGA/ czy jakoś podobnie i gorsze.... potrzebować będę to raczej tylko
    podczas wakacji..... jest sens czy lepiej kupić coś szybszego ale i
    droższego?

    użytkownik "Skorupa" <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com> napisał w
    wiadomości news:glvtqh$vmh$1@mx1.internetia.pl...

  • 4. Data: 2009-01-30 22:24:57
    Od: Skorupa <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com>

    J.S pisze:
> [...]
    > /EDGA/ czy jakoś podobnie i gorsze.... potrzebować będę to raczej tylko
    > podczas wakacji..... jest sens czy lepiej kupić coś szybszego ale i

    Przede wszystkim NIE PCHAJ SIĘ W GPRS chole** dostaniesz zanim otworzy
    ci się jakakolwiek strona!!!
    Kup chociaż kartę EDGE, będziesz miał w miarę normalną prędkość w całej
    Polsce. Ja osobiście używam SE GC85 + SimDATA i jestem bardzo
    zadowolony. Na Allegro używkę kupisz już za jakieś 60 - 80 zł.
    Sam mam osobiście 1 na zbyciu, ma lekko obluzowaną antenę ale sygnał trzyma.

  • 5. Data: 2009-01-30 22:27:59
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Fri, 30 Jan 2009 23:10:35 +0100, J.S napisał(a):

> [...]
    > /EDGA/ czy jakoś podobnie i gorsze.... potrzebować będę to raczej tylko
    > podczas wakacji..... jest sens czy lepiej kupić coś szybszego ale i

    GPRS ma prędkość dawnego modemu analogowego, nadaje się do GG, do
    ściągnięcia poczty bez załączników, ale do surfowania po necie - już nie
    bardzo.
    Lepiej dołożyć parę złotych i kupić chociaż EDGE.
    A poza tym, to odpowiadaj *pod* cytatem, a nie *nad*!

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 6. Data: 2009-01-30 22:54:52
    Od: "J.S" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości

> [...]
    > bardzo.
    > Lepiej dołożyć parę złotych i kupić chociaż EDGE.
    > A poza tym, to odpowiadaj *pod* cytatem, a nie *nad*!

    OK, dzięki za wyjaśnienia.... wiem trochę więcej :)