  • 1. Data: 2009-01-30 21:45:24
    Temat: Kupno pakietu w mix+ & 30 dni
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    Witam.
    Czy w chwili obecnej kupując aktywację w mix+ klient ma nadal możliwość
    kupowania danego pakietu (np. takie popołudnia i weekendy) zaraz po jego
    wykorzystaniu a nie raz na 30 dni?

    Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.

  • 2. Data: 2009-01-30 22:07:34
    Temat: Re: Kupno pakietu w mix+ & 30 dni
    Od: ">>Galeon<<" <b...@p...pl>

    Edward Malinowy pisze:
> [...]
    > Czy w chwili obecnej kupując aktywację w mix+ klient ma nadal możliwość
    > kupowania danego pakietu (np. takie popołudnia i weekendy) zaraz po jego

    ale o co chodzi

  • 3. Data: 2009-01-30 22:37:51
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    ">>Galeon<<" news:glvu68$cvb$1@mx1.internetia.pl

    > ale o co chodzi

    Chodzi o to, że Plus w swojej ofercie ma takie zapis/informacje, że:

    "

    Pamiętaj!
    a.. Pakiet dostępny jest dla osób posiadających taryfę udostępnioną przez
    Polkomtel S.A. od 15.04.2005, tj. mixIII oraz od 6.10.2008 r. tj. mixIV
    (sprawdź swoją taryfę krótkim kodem *147#)
    b.. Pakiet ważny jest przez 30 dni
    c.. Jeśli korzystasz z taryfy mixIV:
    a.. W tym samym czasie możesz wybrać tylko jeden z pakietów: "Tanie
    Popołudnia i Weekendy" lub "Wybrany Numer w Plusie".
    b.. Z Pakietu możesz korzystać jeden raz na 30 dni
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!
    d.. Jeśli korzystasz z taryfy mixIII:
    a.. W tym samym czasie możesz wybrać tylko jeden z pakietów: "Tanie
    Popołudnia i Weekendy" lub "Rozmowy co Dzień" lub "Taniej Do Wszystkich"

    "

    Sam jestem klientem mix+ (taryfa mixIII) od ponad roku i średnio nabywam
    taki pakiet 2 razy w tygodniu.
    I teraz powstaje pytanie, czy ten zapis w przypadku nabywania w chwili
    obecnej mix+ w opcji taryfowej MixIV jest przestrzegany?

    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2009-01-31 12:10:29
    Od: t...@g...com

    On 30 Sty, 23:37, "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl> wrote:
> [...]
    >     b.. Z Pakietu możesz korzystać jeden raz na 30 dni
    > !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!
> [...]
    > I teraz powstaje pytanie, czy ten zapis w przypadku nabywania w chwili
    > obecnej mix+ w opcji taryfowej MixIV jest przestrzegany?

    Ja mam po wykorzystaniu minut z pakietu informację z sytemu., że
    pakiet jest aktywny do xx-xx-xxxx i nie moge aktywować w tym czasie
    kolejnego , a mam mix III

  • 5. Data: 2009-01-31 12:51:48
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    <t...@g...com>
    i.googlegroups.com

    > Ja mam po wykorzystaniu minut z pakietu informację z sytemu., że
    > pakiet jest aktywny do xx-xx-xxxx i nie moge aktywować w tym czasie
    > kolejnego , a mam mix III

    Dziwna sprawa... A może jeszcze inne pytanie - jesteś na nowej czy starej
    platformie? Ja siedzę na tej co pokazuje stan konta na wyświetlaczu i jeżeli
    wykorzystam pakiecik po wklepaniu z klawiatury *121# dostaję informację, że
    nie posiadam żadnych pakietów i legalnie mogę nabyć kolejny pakiecik.
    Może więc to też ma jakieś przełożenie na to czy można czy nie można...

    Jeżeli jednak jest tak jak piszesz to lipa straszna... :(

  • 6. Data: 2009-01-31 20:53:39
    Od: Marek Pawełek <m...@U...wp.pl>

    Edward Malinowy pisze:
> [...]
    > Czy w chwili obecnej kupując aktywację w mix+ klient ma nadal możliwość
    > kupowania danego pakietu (np. takie popołudnia i weekendy) zaraz po jego

    Tak, na taryfie MixIV można dany pakiet kupować raz na 30 dni. I tak,
    jest to przestrzegane. Aha, przedłużenie umowy w Mixie skutkuje
    automatycznym aktywowaniem nowej taryfy, przy okazji również
    automatycznie przestawiają system rozliczeń na "nową platformę"
    (sprawdzanie stanu konta kodem *100#).
    Pozdrawiam.

  • 7. Data: 2009-02-01 07:49:22
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "Marek Pawełek" news:gm2e8m$bpc$1@nemesis.news.neostrada.pl

> [...]
    > automatycznym aktywowaniem nowej taryfy, przy okazji również
    > automatycznie przestawiają system rozliczeń na "nową platformę"

    W takim razie nawet nie wybieram się do salonu brać nowego mixa - zostaję
    przy starej taryfie :)

  • 8. Data: 2009-02-01 08:44:07
    Od: t...@g...com

    c...@f...googlegroups.com

> [...]
    > Może więc to też ma jakieś przełożenie na to czy można czy nie można...
    >
    > Jeżeli jednak jest tak jak piszesz to lipa straszna... :(

    jetem na "nowej platformie"