  • 1. Data: 2015-03-30 20:52:35
    Temat: Karta SD dla audiofilów by Sony :-)
    Od: Marek <f...@f...com>

    http://www.youtube.com/watch?v=AO-vbzLPwSc

    --
    Marek

  • 2. Data: 2015-03-31 03:50:55
    Temat: Re: Karta SD dla audiofilów by Sony :-)
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Mon, 30 Mar 2015 20:52:35 +0200, Marek napisał(a):

    > http://www.youtube.com/watch?v=AO-vbzLPwSc

    Pewnie bity na tej karcie mają zaokrąglone boki.;)

  • 3. Data: 2015-03-31 07:28:15
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>

    W dniu 31.03.2015 o 03:50, Jacek pisze:

    > Pewnie bity na tej karcie mają zaokrąglone boki.;)

    I bardzo dobrze, bo powszechnie wiadomo, że na ostrych krawędziach
    występuje zjawisko ulotu będącego niewątpliwie źródłem szumu ;-)

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 4. Data: 2015-03-31 09:40:04
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 31 Mar 2015 07:28:15 +0200, Grzegorz Kurczyk
    <g...@c...slupsk.pl> wrote:
    > I bardzo dobrze, bo powszechnie wiadomo, że na ostrych krawędziach
    > występuje zjawisko ulotu będącego niewątpliwie źródłem szumu ;-)

    Swoją drogą na pewno część inżynierów Sony jest zażenowana tym, w
    jaki sposób ich marketoidzi "sprzedają" karty sd. Ciekawe czy mimo to
    Sony będzie stać na odpowiedź na ten film, podobnie jak Microchip
    odpowiedział na film Davida, w którym skrytykował pickit3. Trochę im
    dokopał zestawiając tą kartę z (historycznie) znaczącym wkładem Sony
    w dokonania na polu elektroniki konsumenckiej....

    --
    Marek

  • 5. Data: 2015-03-31 13:43:30
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    W dniu 31.03.2015 o 09:40, Marek pisze:

    > Swoją drogą na pewno część inżynierów Sony jest zażenowana tym, w jaki
    > sposób ich marketoidzi "sprzedają" karty sd. Ciekawe czy mimo to Sony
    > będzie stać na odpowiedź na ten film,

    Ja widziałem najpierw ten:
    https://www.youtube.com/watch?v=3i_l4JoxNcM

    --
    Mirek.

  • 6. Data: 2015-03-31 14:35:26
    Od: s...@g...com

    użytkownik Mirek napisał:

    > Ja widziałem najpierw ten:
    > https://www.youtube.com/watch?v=3i_l4JoxNcM

    Jakie wnioski? Jakie wnioski?

    8 punktów przyznajemy autorowi filmu
    2 punkty audiofilom.

    Nie jest żadną tajemnicą że prace elektroniki, bulgot, trzaski
    i piski słychać przy minimalnej głośności słuchania
    na sprzęcie przenośnym, pomijając komputer stacjonarny.

    Jaki udział w zakłóceniach ma sama karta? Tego nie wiem.
    Jedno jest pewne, słuchając muzyki na jedną czy dwie kreski,
    udział bulgotu produkowanego przez elektronikę jest denerwujący.

  • 7. Data: 2015-03-31 16:02:28
    Temat: Re: Karta SD dla audiofil?w by Sony :-)
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    W dniu 31.03.2015 o 14:35, s...@g...com pisze:

    > Jakie wnioski? Jakie wnioski?

    [...]
    > Jaki udział w zakłóceniach ma sama karta? Tego nie wiem.
    > Jedno jest pewne, słuchając muzyki na jedną czy dwie kreski,
    > udział bulgotu produkowanego przez elektronikę jest denerwujący.

    Ale jeśli odczyt z karty powoduje zakłócenia dźwięku to znaczy, że
    konstrukcja odtwarzacza jest do kitu. Odtwarzacza a nie karty. Trudno mi
    sobie wyobrazić żeby karta jakoś specjalnie szarpała zasilaniem czy
    siała polem e-m - wtedy nie nadawała by się do niczego nie mówiąc o
    odtwarzaczach muzyki.
    Jeśli chodzi o mnie to SONY staram się omijać od lat, więc kolejna
    wpadka niczego nie zmienia.

    P.S. Ogólnie podoba mi się ten kanał RS, ale czemu mnie denerwuje ten
    specyficzny sopran? Tylko ja tak mam?

    --
    Mirek.

  • 8. Data: 2015-03-31 17:24:14
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 31 Mar 2015 16:02:28 +0200, Mirek <i...@z...adres>
    wrote:
    > Jeśli chodzi o mnie to SONY staram się omijać od lat, więc kolejna
    > wpadka niczego nie zmienia.

    A jaką nie omijać?

    --
    Marek

  • 9. Data: 2015-03-31 18:32:41
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...com>

    W dniu 2015-03-31 o 14:35, s...@g...com pisze:

> [...]
    > Jedno jest pewne, słuchając muzyki na jedną czy dwie kreski,
    > udział bulgotu produkowanego przez elektronikę jest denerwujący.

    Bzdura, chyba że tak jest w "ajpodach" z Biedronki.

    Kiedyś mój kolega narzekał że mu pierdzą głośniki przy PC kiedy rusza
    myszką. Winił za to płytę główną, a ja mu pokazałem, że przyczyna leży w
    tym, że kabel od myszki jest owinięty dookoła kabla głośnikowego na
    odcinku prawie metra. Po rozplątaniu kabli efekty się skończyły.

  • 10. Data: 2015-03-31 18:39:34
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Tomasz Wójtowicz napisał:

> [...]
    > w tym, że kabel od myszki jest owinięty dookoła kabla głośnikowego na
    > odcinku prawie metra. Po rozplątaniu kabli efekty się skończyły.

    A u mnie skończyły się po wymianie płyty głównej (a właściwie całego
    komputea, z wyjątkiem twardego dysku, co na jedno wychodzi). Kable
    nawet nie zostały ruszone. Nie należy więc genarizować.

    --
    Jarek