  • 1. Data: 2017-01-27 23:04:18
    Temat: Karta dźwiękowa
    Od: z <...@...pl>

    Potrzebuję kartę dźwiękową pci-e lub usb która potrafi zmiksować sygnały
    z line-in z resztą dźwięków i przepuścić przez jeden korektor graficzny
    (equalizer). Chcę mieć jednakową barwę dźwięku na wyjściu.

    Miałem kiedyś SB1024 której Basy i Soprany działały na wyjście bez
    względu na źródło dźwięku.

    Niestety nowsze karty (zazwyczaj zintegrowane) pomimo tryliona ustawień
    line-in puszczają bez korekcji.
    Istnieje taka karta?

  • 2. Data: 2017-01-27 23:25:50
    Temat: Re: Karta dźwiękowa
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-01-27 o 23:04, z pisze:
> [...]
    > względu na źródło dźwięku.
    >
    > Niestety nowsze karty (zazwyczaj zintegrowane) pomimo tryliona ustawień

    To może nie karta dźwiękowa, tylko coś z kart muzycznych?

    Zobacz tu:
    http://www.soundpol.pl/index.php?cPath=101

    OIDP to Maja albo Jili@ z powyższego linku powinny załatwić sprawę.

    Jeszcze jedno:
    Zauważyłem na wielu już maszynach, że lepsze karty dźwiękowe (nie
    sprawdzałem muzycznych z ASIO) dobrze działały na Win7, natomiast nagle
    traciły pod Win10 sporo ulepszeń :(

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 3. Data: 2017-01-28 21:30:27

    W dniu 2017-01-27 o 23:25, Adam pisze:
    > Zobacz tu:
    > http://www.soundpol.pl/index.php?cPath=101

    W mordę. Za takie pieniądze to można kupić wypasiony korektor do
    wzmacniacza z bajeranckim wyświetlaczem :-)

    https://www.olx.pl/oferta/technics-equalizer-stereo-
    graphic-sh-ge70-korektor-CID99-IDjYVhL.html#62964fb1
    29