  • 1. Data: 2017-01-27 21:54:28
    Temat: Strumieniowanie obrazu i AMD
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Cześć.

    NVidia ma strumieniowanie obrazu gier na prawie cokolwiek, wliczając w
    to androida.

    Czy AMD planuje cos podobnego? Zastanawiam się jednak nad wyniesieniem
    hałaśliwej maszyny na strych. Niestety mam chwilowo Radeona i albo
    poczekam na cud z AMD albo czas zmieniać na konkurencję.

    Zalezy mi m.in. na strumieniowaniu na android boxa.

    Nie, steam nie potrafi strumieniować wszystkich, niestety. Tylko swoje i
    kilka wyjątków. I ma z tym kłopoty.

    A jesli nie, to co powinienem traktować jako odpowiednik Radeona HD
    6850? Chodzi o mniej więcej zamiennik NVidia. Powiedzmy że to dolna
    kreska wydajności jaką potrzebuję.

  • 2. Data: 2017-01-27 23:15:52
    Temat: Re: Strumieniowanie obrazu i AMD
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    > Cześć.
    >(...)
    > Czy AMD planuje cos podobnego? Zastanawiam się jednak nad wyniesieniem
    > hałaśliwej maszyny na strych. Niestety mam chwilowo Radeona i albo

    A może chłodzenie wodne do procka i grafiki?

    > (...)
    > A jesli nie, to co powinienem traktować jako odpowiednik Radeona HD
    > 6850? Chodzi o mniej więcej zamiennik NVidia. Powiedzmy że to dolna
    > kreska wydajności jaką potrzebuję.

    Tu już nie moja działka - nie podpowiem. Robię tylko maszyny
    "biznesowe". Jak zamawiam/składam for gamers, to sam dużo czytam ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 3. Data: 2017-01-28 18:26:00
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-01-27 23:15, Adam wrote:
    > A może chłodzenie wodne do procka i grafiki?

    Nie, cienki klient do pogrywania w steama ma równiez dodatkową zaletę:
    jest maleńki.