  • 1. Data: 2012-03-29 20:47:25
    Temat: Kask z Lidla (zdjęcia)
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Chłopaki, zastanawiam się nad zakupem kasku.

    Wygląda to tak
    http://fanlidla.pl/opinie/kask.z.lidla

    Co sądzicie o tym orzeszku?

    Czy da sie waszym zdaniem kupić coś lepszego w cenie 300PLN?

  • 2. Data: 2012-03-29 21:21:32
    Temat: Re: Kask z Lidla (zdjęcia)
    Od: "ErgoSum" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Arbiter" <n...@h...com> napisał w wiadomości
    > Chłopaki, zastanawiam się nad zakupem kasku.
    >
    > Wygląda to tak
    > http://fanlidla.pl/opinie/kask.z.lidla

    tu masz wiecej info:
    https://groups.google.com/forum/?fromgroups&hl=pl#!t
    opic/pl.rec.motocykle/Br70XQR5WD4

    erg

  • 3. Data: 2012-03-30 13:09:56
    Od: "Mariusz Wozniak" <m...@x...org>

    Użytkownik "Arbiter" <n...@h...com> napisał w wiadomości grup
    > Co sądzicie o tym orzeszku?

    Kupilem jako zapas. Generalnie szalu nie ma, glosny jest jak cholera i jakis
    taki hmm... delikatny, ciagle mam wrazenie, ze sie zawiasy polamią. To jest
    prawie dokladnie to samo, co Naxa szczekowa, tyle ze pare zlotych taniej.

    > Czy da sie waszym zdaniem kupić coś lepszego w cenie 300PLN?

    Chocby BOX BZ-1 Oxforda.

    X.

  • 4. Data: 2012-04-03 17:00:41
    Od: "Malenstfo" <m...@d...dziecka.pl>

    Użytkownik "Mariusz Wozniak" <m...@x...org> napisał w wiadomości
> [...]
    > To jest prawie dokladnie to samo, co Naxa szczekowa, tyle ze pare zlotych

    Rozejrzyj sie za kaskami LS2 - mieszcza sie w tym przedziale cenowym ale
    jakoscia bija je na glowe.
    Jezdzilem kiedys w LS2 Shogun - srodek byl super, wypinany do prania, z
    bleda, 4 gwiazdki w testach sharpa - jedyna wada bylo to ze troche parowal
    ale sprawa zalatwila folia fogcity i moglby byc cichszy.

    pozatym super
    Mariusz

  • 5. Data: 2012-04-04 00:39:00
    Temat: Re: Kask z Lidla (zdj?ia)
    Od: Dman-666 <d...@t...o2.pl>

    Tak se patrze i patrze jak Arbiter nawija makaron na uszy:

    > Chłopaki, zastanawiam się nad zakupem kasku.
    >
    > Wygl?da to tak
    > http://fanlidla.pl/opinie/kask.z.lidla
    >
    > Co s?dzicie o tym orzeszku?
    >
    > Czy da sie waszym zdaniem kupić co? lepszego w cenie 300PLN?

    Adas, to co napisal(o) Malenstwo - LS2...rozejrzec sie za czyms w
    podobie...

    --
    Dman-666
    668.942, 6A13 z bombom LPG