  • 371. Data: 2018-06-15 11:41:03
    Temat: Re: Kierowca samochodu potrącił rowerzystę.
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-06-14 o 11:14, Janusz pisze:

    > Mają większą kulturę jazdy, u nas szaleją, brak hamulców, policji nie ma
    > na drogach,

    W Niemczech nie ma policji na drogach a jeżdżą zasadniczo przepisowo.

    > kompletna samowola, wymuszanie pierwszeństwa, niskie mandaty, to wszystko
    > powoduje że mamy jak mamy, dla potwierdzenia wystarczy trochę poglądać
    > filmiki
    > z polskich dróg, włos się jeży.

    Jeździmy po polskich drogach. Nie jest źle.

  • 372. Data: 2018-06-15 11:42:31
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-06-14 o 18:11, Shrek pisze:

    > Ta "kultura" wynika z przepisów, wiec może czas zacząć wychowywać?
    > Zresztą akurat kultura na drogach zauważalnie wzrasta z każdym rokiem.

    Raczej z dostępności różnych wyborów. Np mając autostradę nie muszę
    zap... po wioskach. Itp itd.

  • 373. Data: 2018-06-15 19:10:23
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2018-06-14 07:05, Shrek wrote:

    > A jak wyjaśniesz, że statystyki krajów gdzi mają pierwszeństwo wyglądają
    > o niebo lepiej od tych gdzie "mają pierwszeństwo jak nic nie jedzie"?

    A jakie to kraje? Możesz przytoczyć jakieś dane?

    --
    mk4

  • 374. Data: 2018-06-16 04:08:21
    Temat: Re: Kierowca BARDZO DOBRE.
    Od: "Malkoit" <g...@f...pl>

    > Komu na jaki tekst odpowiedziałem widać po cytacie.
    > A ze nie potrafisz tego zrozumieć to już nie mój problem.

    Teraz wszystko jasne, radekp strzelił cię w sam środek czoła
    i nie możesz sie pozbierać.
    Najpierw piszesz politycznego posta na tej grupie,
    a póżniej sam siebie opi...asz.
    Nie musisz się wstydzić. Samokrytyka też jest potrzebna.

  • 375. Data: 2018-06-16 09:09:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.06.2018 o 11:42, kk pisze:

    > Raczej z dostępności różnych wyborów. Np mając autostradę nie muszę
    > zap... po wioskach. Itp itd.

    Ale do pracy masz jedną drogę i możesz co nawjywżej wybrać czy
    samochodem czy rowerem:P

    Shrek

  • 376. Data: 2018-06-16 09:11:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.06.2018 o 19:10, mk4 pisze:

    > A jakie to kraje? Możesz przytoczyć jakieś dane?

    http://www.brd24.pl/technologie/europejski-raport-pi
    eszych-polska-jednym-najniebezpieczniejszych-krajow/

    http://www.brd24.pl/prawo/jak-kraje-ue-chronia-piesz
    ych/

    Shrek

  • 377. Data: 2018-06-16 09:15:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    6
    > Gdyby kontynuował jazdę w tym kierunku (czyli: gdyby teraz zaczął
    > prostować kierownicę) to musiałby przywalić w ścianę. :)

    Gdyby chciał skręcić w tą uliczkę również. Jeszcze raz - składowa "X"
    predkości się nie zmienia czy się zatrzymać czy skręcić o 90 stospni.
    Skoro nie miał szansy się zatrzymać, toi nie miał szansy skręcić o 90
    stopni. Grupowiaczów możesz próbować oszukać, fizyki nie oszukasz.

    Shrek

  • 378. Data: 2018-06-16 10:30:18
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-06-16 o 04:08, Malkoit pisze:

    > Teraz wszystko jasne, radekp strzelił cię w sam środek czoła
    > i nie możesz sie pozbierać.

    Ciebie strzelił. I jak widzę zabolało.

    > Najpierw piszesz politycznego posta na tej grupie,
    > a póżniej sam siebie opi...asz.
    > Nie musisz się wstydzić. Samokrytyka też jest potrzebna.

    To ty napisałeś politycznego posta na którego zareagowałem.
    A że jesteś kłamcą i kretynem to odwracasz kota ogonem
    z nadzieją że czytającemu nie będzie się chciało sprawdzić.
    Żenada.