  • 1. Data: 2010-09-20 19:23:03
    Temat: Kierownica ala Jezus Chrystus
    Od: "johnny" <j...@p...pl>

    Wiadomo o co chodzi - kierownica z tak wysokimi ramionami, że jazda
    przypomina sceny ukrzyzowania. No ale czy jest to wygodne, bo jakoś tak
    wydaje misie toto nieergonomiczne. Czy chodzi tu o jakis lan? Tak nawiasem
    mówiąc, jeśli pozycja ta okazałaby sie wygodna (?) to ja chetne bym takie
    cussobie zainstalowal...

    zdroofka Johnny

  • 2. Data: 2010-09-20 19:39:41
    Temat: Re: Kierownica ala Jezus Chrystus
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 20 Wrz, 21:23, "johnny" <j...@p...pl> wrote:
> [...]
    > mówiąc, jeśli pozycja ta okazałaby sie wygodna (?) to ja chetne bym takie

    Wygodne, niewygodne ale przynajmniej jadąc w korku nie ma problemu z
    lusterkami - kierownica jest nad dachami samochodów.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2010-09-20 21:49:43
    Od: PB <p...@b...spamowania.biegala.pl>

    Dnia Mon, 20 Sep 2010 12:39:41 -0700 (PDT), AZ napisał(a):

    > Wygodne, niewygodne ale przynajmniej jadąc w korku nie ma problemu z
    > lusterkami - kierownica jest nad dachami samochodów.

    Owszem, ale wieeeeelkie kufry z tylu powoduja tamowanie ruchu w
    kanionie... Wąskie i smukłe skutery nosem wciągają takich mistrzów...

    Piotr Biegała
    Warszawa - South Praga

  • 4. Data: 2010-09-20 21:53:17
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-09-20 23:49, PB pisze:

    > Owszem, ale wieeeeelkie kufry z tylu powoduja tamowanie ruchu w
    > kanionie... Wąskie i smukłe skutery nosem wciągają takich mistrzów...

    A co ma kierownica do kufrow ? Tak z ciekawosci pytam.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 5. Data: 2010-09-21 05:20:48
    Od: n...@s...com

    On Mon, 20 Sep 2010 23:53:17 +0200, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    >A co ma kierownica do kufrow ? Tak z ciekawosci pytam.

    W czyms trzeba ten skuter wozic.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 6. Data: 2010-09-21 07:44:14
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-09-20, PB <p...@b...spamowania.biegala.pl> wrote:

    > Owszem, ale wieeeeelkie kufry z tylu powoduja tamowanie ruchu w
    > kanionie... Wąskie i smukłe skutery nosem wciągają takich mistrzów...

    Ja to rozganiam takich dwoma ruchami rollgazu ;-) Moje codzienne obserwacje
    pozwolily mi stwierdzic ze dziela sie na 2 gatunki:
    1. jade ale w lusterka nie patrze no bo kto moglby mnie dogonic i jechac za
    mna skoro jade 20 km/h! - to przewaznie skutersi i czopki.
    2. jade, widze cie w lusterku ale nie zjade i co mi zrobisz? - to
    przewaznie szlifierki, enduro i roznej masci turystyki.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2010-09-21 08:09:57
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-09-21 09:44, AZ pisze:

> [...]
    > 2. jade, widze cie w lusterku ale nie zjade i co mi zrobisz? - to
    > przewaznie szlifierki, enduro i roznej masci turystyki.

    A ty do ktorych nalezysz? :-D

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 8. Data: 2010-09-21 13:56:53
    Od: Monster <a...@o...pl>

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 9. Data: 2010-09-21 14:18:56
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-09-21, Monster <a...@o...pl> wrote:
    > pewnie do drepczących w kanionie:-)

    Ja? Ja to jestem najszypszy wiec powyzsze kategorie mnie nie dotycza.

    A i drepcza to czopry z rozstawem lusterek 2,5m :-)
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2010-09-21 14:19:09
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    AZ pisze:

> [...]
    > 2. jade, widze cie w lusterku ale nie zjade i co mi zrobisz? - to
    > przewaznie szlifierki, enduro i roznej masci turystyki.

    Ale lider zawsze ma pod gore bo musi rozganiac zawalidrogi wiec latwo go
    wyprzedzic ale czasem ciezko mu odejsc.

    Ja tam puszczam - jestem zepsuty do szpiku kosci i chetnie oddam komu
    innemu ryzyko, poza tym gixer ma lusterka na kolizyjnej wysokosci z
    autami a wiele motocykli ma wyzej.

    W praktyce okazuje sie ze jeden na pieciu jest naprawde szybszy a raczej
    sprawniejszy w korku.

    PK