  • 11. Data: 2011-06-17 16:12:31
    Temat: Re: Kilka filmików o ... na drodze
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin MZ

    > Jedyny film na którym cokolwiek sensownego widać (nr 3) nie pozwala
    > odczytać tablic.

    W dodatku sam na nim popełnia wykroczenie.

  • 12. Data: 2011-06-17 16:48:11
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Robson wrote:

    > Na tym trzecim jedziesz jak cwok lewym pasem. Tym sie chciales
    > pochwalic?

    Moze chcial zawrocic? :>

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 13. Data: 2011-06-17 16:52:07
    Od: Olo <a...@d...pl>

    W dniu 2011-06-17 15:15, Tomek pisze:
> [...]

    Gatulacje! kópiłeś sopie lihy rejestrator, na kturym nidz nie ffidać i
    bendziesz teras siem spószczał na karzdym wybrykiem kierowcuf :) oby
    wiencej takih obyfateli... Z niecierpliwościom i mokrymi husteczkami
    czekam na kolejne filmiki.

  • 14. Data: 2011-06-17 16:55:40
    Od: news-gazeta <n...@n...pl>

    W dniu 2011-06-17 15:15, Tomek pisze:
> [...]
    Nie sluchaj tych frajerów co komentują. To dzieci, jeśli nie fizycznie
    to umysłowo.

    Co do filmików - takie sytuacje są wszędzie, niestety.
    Masz farta że mogłeś to nagrać, większość z nas może tylko opowiadać.

    Pozdrawiam - Darek.

  • 15. Data: 2011-06-17 16:59:14
    Od: "Protz" <n...@m...pl>

    Użytkownik "news-gazeta" <n...@n...pl> napisał

    > Nie sluchaj tych frajerów co komentują. To dzieci, jeśli nie fizycznie to
    > umysłowo.

    no, no. A najlepszy jest filmi ktory youtube proponuje jako nastepny po
    obejrzeniu powyzszego. ;)

    Protz

  • 16. Data: 2011-06-17 17:20:04
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Tomek" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > No to czekam na komentarze:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=mrJRN0KE7iU
    > http://www.youtube.com/watch?v=Khk57uw3xz4
    > http://www.youtube.com/watch?v=r-MjZ8q4QAU

    ciekaw jestem co by bylo gdybyś wjechał w tego yarisa czy co to tam bylo na
    2 filmie i pokazał film jako dowód.
    Yaris dostał by mandat, a drugi za swiadome spowodowanie zagrożenia w ruchu.

    Na 3 filmie, jakbyś jechał wlasciwym pasem to nie musiałbyś czekać. Należy
    sie kolejne upomnienie.

    Zanim zaczniesz piętnować innych - sam jedz tak jak należy.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 17. Data: 2011-06-17 17:21:39
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Kuba \(aka cita\)

    > ciekaw jestem co by bylo gdybyś wjechał w tego yarisa czy co to tam bylo
    > na 2 filmie i pokazał film jako dowód. Yaris dostał by mandat, a drugi
    > za swiadome spowodowanie zagrożenia w ruchu.

    Raczej wypadku.

    > Na 3 filmie, jakbyś jechał wlasciwym pasem to nie musiałbyś czekać.
    > Należy sie kolejne upomnienie.

    Raczej mandat.

    > Zanim zaczniesz piętnować innych - sam jedz tak jak należy.

    Tak to zwykle jest, że ten co najwięcej poucza, sam popełnia mnóstwo
    błędów.

  • 18. Data: 2011-06-17 17:25:14
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-17, marek <k...@o...bn> wrote:

    > czyli co konkretnie zlego zrobil?

    Przyspieszyl by utrudnic gosciowi wbicie sie na rondo.

    --
    Artur

  • 19. Data: 2011-06-17 17:41:25
    Temat: Re: Kilka filmik?w o ... na drodze
    Od: PH <p...@...ustach.pl>

    W dniu 2011-06-17 15:15, Tomek pisze:
    > No to czekam na komentarze:
    żal.pl

  • 20. Data: 2011-06-17 17:43:19
    Od: "marek" <k...@o...bn>

    > Przyspieszyl by utrudnic gosciowi wbicie sie na rondo.

    to gos utrudnil jemu prawidlowa jazde. masz jakis problem z tym ?