  • 1. Data: 2011-01-08 10:59:45
    Temat: Kilka zdjęć w wolnej chwili
    Od: Jakub Roguski <a...@s...maila.pl>

    Same się wystawiły, a ja akurat miałem kilka minut, więc skorzystałem z
    okazji ;-)

    http://www.roguski.eu/index.php?option=com_joomgalle
    ry&func=viewcategory&catid=19&Itemid=40

    Jakub
    =====================
    Jakub Roguski
    http://www.roguski.eu

  • 2. Data: 2011-01-08 17:34:02
    Temat: Re: Kilka zdjęć w wolnej chwili
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sat, 08 Jan 2011 11:59:45 +0100, Jakub Roguski napisał(a):

    > http://www.roguski.eu/index.php?option=com_joomgalle
    ry&func=viewcategory&catid=19&Itemid=40

    A które z nich jest do obejrzenia? ;-)
    Zostawiłbyś 5 i by wystarczyło...

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 3. Data: 2011-01-08 17:41:47
    Od: Jakub Roguski <a...@s...maila.pl>

    W dniu 2011-01-08 6:34, Henry(k) pisze:

    ry&func=viewcategory&catid=19&Itemid=40

    > A które z nich jest do obejrzenia? ;-)
    > Zostawiłbyś 5 i by wystarczyło...
    >
    > Pozdrawiam,
    > Henry

    A które chcesz. Spust mi się zaciął...

    ;-)

    Jakub
    =====================
    Jakub Roguski
    http://www.roguski.eu

  • 4. Data: 2011-01-08 19:23:16
    Od: Les <s...@p...fm>

    > A kt re z nich jest do obejrzenia? ;-)
    > Zostawi by 5 i by wystarczy o...
    >
    > Pozdrawiam,
    >               Henry

    Aż 5 - chyba jedno!!!!

    Pozdrawiam
    Les

  • 5. Data: 2011-01-08 19:31:23
    Od: Jakub Roguski <a...@s...maila.pl>

    W dniu 2011-01-08 8:23, Les pisze:

    > Aż 5 - chyba jedno!!!!
    >
    > Pozdrawiam
    > Les

    No nie żartuj! Taka sztuka i tylko w jednym egzemplarzu? Muszę zadbać o
    poziom tej grupy! Chyba dołożę jeszcze ze 20!

    ;-)

    Jakub
    =====================
    Jakub Roguski
    http://www.roguski.eu

  • 6. Data: 2011-01-10 08:14:12
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sat, 8 Jan 2011 11:23:16 -0800 (PST), Les napisał(a):

    > Aż 5 - chyba jedno!!!!

    Wyraziłem się nieprecyzyjnie - chodziło mi o "piąte" zdjęcie ;-)

    Pozdrawiam,
    henry

  • 7. Data: 2011-01-10 18:04:13
    Od: Jakub Roguski <a...@s...maila.pl>

    W dniu 2011-01-10 9:14, Henry(k) pisze:

    > Wyraziłem się nieprecyzyjnie - chodziło mi o "piąte" zdjęcie ;-)

    Nr 5? No to kolejny raz się potwierdziło, że gusta są różne. Akurat
    miałem zamiar je wyrzucić i w ostatniej chwili stwierdziłem, że niech
    zostanie. Osobiście wolę nr 8 lub 11.

    :-)

    Jakub
    =====================
    Jakub Roguski
    http://www.roguski.eu

  • 8. Data: 2011-01-10 19:07:37
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Mon, 10 Jan 2011 19:04:13 +0100, Jakub Roguski napisał(a):

    > Nr 5? No to kolejny raz się potwierdziło, że gusta są różne. Akurat
    > miałem zamiar je wyrzucić i w ostatniej chwili stwierdziłem, że niech
    > zostanie. Osobiście wolę nr 8 lub 11.

    Ósme mi nie, ale jedenaste owszem - choć brakuje szczegółów - można tylko
    się domyślać że to ziarenko słonecznika, ale chciało by się to jeszcze
    zobaczyć - coś bardziej niż ciemną plamkę ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 9. Data: 2011-01-10 19:41:22
    Od: Jakub Roguski <a...@s...maila.pl>

    W dniu 2011-01-10 8:07, Henry(k) pisze:

    > Ósme mi nie, ale jedenaste owszem - choć brakuje szczegółów - można tylko
    > się domyślać że to ziarenko słonecznika, ale chciało by się to jeszcze
    > zobaczyć - coś bardziej niż ciemną plamkę ;-)

    Fotografia artystyczna to imaginacja.
    Fotografia dokumentalna to szczegóły.

    No, albo jakoś tak...

    Ale nasz klient - nasz pan: