  • 1. Data: 2015-12-04 23:46:27
    Temat: Klawisze funkcyjne w Asusie Eee PC 901
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    Zmodyfikowałem ostatnio swojego Asusa Eee PC 901. Zwiększyłem RAM do
    2GB, wymieniłem kartę WiFi na model obsługujący WPA2 i (co
    najważniejsze) zainstalowałem SSD KingSpec 64GB, co pozwoliło mi na
    zainstalowanie Windowsa 7.

    Problem w tym, że Asus nie wydał nigdy sterowników dla systemu nowszego
    niż Win XP. W związku z tym nie mogę korzystać z klawiszy funkcyjnych,
    które oferowały kilka dość wygodnych funkcji (szybka zmiana
    rozdzielczości/konfiguracji ekranu, wyłączanie modułów bezprzewodowych).
    Czy idzie się do nich dostać w jakiś inny sposób?

  • 2. Data: 2015-12-06 04:23:44
    Temat: Re: Klawisze funkcyjne w Asusie Eee PC 901
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2015-12-04 o 23:46, Atlantis pisze:
    > co pozwoliło mi na
    > zainstalowanie Windowsa 7.
    >
    > Problem w tym, że Asus nie wydał nigdy sterowników dla systemu nowszego
    > niż Win XP.

    Jak coś-gdzieś-kiedyś słyszałem, to niektórzy bawią się w
    przystosowywanie starych sterów, z dawniejszej Windy, do młodszej. Ale
    nie wiem, na ile to się sprawdza :(

    Ja tam n.p. sam sobie kiedyś "prze-strugałem" sterowniki do nietypowej
    klawiatury, albo adaptowałem drv-ry do mocno zabytkowej karty graficznej:
    jaj wyjątkowość polegała na tym, że była dedykowana do wielgachnego
    (jak na owe czasy) monitora, który nie mógł się bez niej obejść. I aby
    móc go używać pod Win-98 przerabiałem (niezbyt "głęboko" co prawda)
    stery z... Win-3 (sic!). Chodził jak ta-lala!

    Bywa, że ktoś ma wiedzę wystarczającą do tego, aby to zrobić *dobrze*, a
    potem też (bywa), że się tym swoim wyrobem dzieli z innymi userami,
    taką, czy inną drogą. Są różne fora, czy inne witryny, które oferują
    sterowniki do tego, i owego - takiej nie-firmowej produkcji. Ale teraz
    sobie nie mogę przypomnieć namiarów na żadną taką witrynkę. No ale może
    ktoś inny coś tam jeszcze podpowie. Słyszycie?

    Dobre rady nic nie kosztują

    i przeważnie warte są
    swojej... ceny!