  • 1. Data: 2020-04-08 18:18:24
    Temat: Kłopot z klawiaturą
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Do lapka Acer Aspire V5-571 potrzebuję klawiaturę US, podświetlaną i z
    ramką. Przeszukałem Allegro i Aliexpres i kicha. Ma ktoś jakiś pomysł?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 2. Data: 2020-04-08 22:02:03
    Temat: Re: Kłopot z klawiaturą
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2020-04-08 18:18, Jacek Maciejewski wrote:
    > Do lapka Acer Aspire V5-571 potrzebuję klawiaturę US, podświetlaną i z
    > ramką. Przeszukałem Allegro i Aliexpres i kicha. Ma ktoś jakiś pomysł?

    Naprawić? Kupić w innym języku / bez ramki i przełożyć klawisze? Szukać
    rozbitka za grosze? Klawiatury zazwyczaj pasowały do kilku modeli.

  • 3. Data: 2020-04-10 21:02:27
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    > Do lapka Acer Aspire V5-571 potrzebuję klawiaturę US, podświetlaną i z
    > ramką. Przeszukałem Allegro i Aliexpres i kicha. Ma ktoś jakiś pomysł?

    Pierwsze-lepsze z brzegu:

    https://www.ebay.com/itm/Original-keyboard-for-acer-
    Aspire-V5-551G-V5-551-US-layout-Backlit-0231/2523984
    89407?hash=item3ac41f4f3f:g:EL8AAOSwBahVJRuh

    albo: https://tiny.pl/7qd26

    https://www.ebay.com/itm/US-Original-keyboard-for-ac
    er-Aspire-V5-571PG-V5-571P-US-layout-Backlit-0231/26
    3556012784?hash=item3d5d299af0:g:3aIAAOSweW5VJRvA

    albo https://tiny.pl/7qd23

    https://www.ebay.com/c/2155327592

    Nie podałeś numeru seryjnego albo numeru ID, więc w swoich bazach nie
    poszukam.

    Nie wiem, co masz na myśli pisząc "ramka".

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 4. Data: 2020-04-10 21:47:55
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 10 Apr 2020 21:02:27 +0200, Adam napisał(a):

    > Nie podałeś numeru seryjnego albo numeru ID, więc w swoich bazach nie
    > poszukam.
    Dokładniejsze dane:
    Aspire V5-571G-33224G75Makk, model MS2361, S/N NXM60EP001252065CB6600

    > Nie wiem, co masz na myśli pisząc "ramka".
    Tu masz obrazek klawiatury jaką potrzebuję:
    https://tinypic.pl/bv0kh81d83x6

    Oczywiście, ponieważ lapek jest wart góra 500 zł (i to sprawny) to
    oferty powyżej 100 zł za klawiaturę są chybione. Obecnie mam już jedną
    ofertę w okolicy 100 zł. Klient nie jest zachwycony :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 5. Data: 2020-04-10 23:11:47
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > oferty powyżej 100 zł za klawiaturę są chybione. Obecnie mam już jedną
    > ofertę w okolicy 100 zł. Klient nie jest zachwycony :)

    Jakaś dupa.
    U dystrybutorów sumarycznie mam tylko jedną klawiaturę do Lenovo serii
    G50 w ilości zero szt.

    W firmach specjalizujących się w częściach zamiennych to mają klawiatury
    chyba ze złota lub platyny - taniej by było kupić dwuletniego laptoka
    poleasingowego.

    Ten u Ciebie ma dobry potencjał (i3 3-gen.), ale tylko 8GB RAM max i
    beznadziejny monitor.

    Niestety, więcej nie pomogę.

    Szukaj na hasło "keyboard backlit".
    Ewentualnie na klawiaturę angielską daj bodajże tylko cztery naklejki i
    będzie git. Ta z fotki nie jest podświetlana?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 6. Data: 2020-04-11 09:36:03
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 10 Apr 2020 23:11:47 +0200, Adam napisał(a):

    > Ewentualnie na klawiaturę angielską daj bodajże tylko cztery naklejki i
    > będzie git.
    Masz jakieś zdanie o tych naklejkach? Nie odleci toto po paru
    walnięciach palcem?
    >Ta z fotki nie jest podświetlana?
    Ta akurat jest podświetlana, UK. Ale za droga :) Myślę dać
    niepodświetlaną, są tańsze. Tylko czy nie walnę kleksa bo Acer w swojej
    mądrości zrobił inne wyprowadzenia w wersji niepodświetlanej? :)

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 7. Data: 2020-04-11 12:49:19
    Od: MF <n...@n...noproblem.invalid>

    On 10/04/2020 22:11, Adam wrote:
    > Ewentualnie na klawiaturę angielską daj bodajże tylko cztery naklejki i
    > będzie git.

    Dokładnie te cztery (za ciocią Wiki
    <https://en.wikipedia.org/wiki/British_and_American_
    keyboards#Windows_keyboards>):
    ?/` -> ~/`
    "/2 -> @/2
    ?/3 -> #/3
    @/' -> "/'

    Do tego klawisz \/| jest na lewo od Z i dostajesz dodatkowy klawisz ~/#
    koło Entera.

    --
    MF

  • 8. Data: 2020-04-11 13:05:45
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 11 Apr 2020 11:49:19 +0100, MF napisał(a):

    > Dokładnie te cztery (za ciocią Wiki

    No tak, tylko że cena klawiatury jest wykładniczo zależna od jej
    przydatności. I w ten sposób UK ląduje w przedziale cenowym od 80 zł.
    Plus wysyłka, plus naklejki i mamy 100 zł :)

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 9. Data: 2020-04-11 22:35:59
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    > No tak, tylko że cena klawiatury jest wykładniczo zależna od jej
    > przydatności. I w ten sposób UK ląduje w przedziale cenowym od 80 zł.
    > Plus wysyłka, plus naklejki i mamy 100 zł :)

    Jeśli podświetlana nie mieści się w kosztorysie, to kup możliwie tanią i
    całą przeklej.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 10. Data: 2020-04-11 23:30:03
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 11 Apr 2020 22:35:59 +0200, Adam napisał(a):

    > Jeśli podświetlana nie mieści się w kosztorysie, to kup możliwie tanią i
    > całą przeklej.

    Tak się najprawdopodobniej skończy. Jeszcze myślę żeby poprzekładać
    klawisze. A nuż zaczepy będą pasować.
    --
    Jacek
    I hate haters.