  • 1. Data: 2015-12-10 16:51:13
    Temat: Komp wyłącza się i włącza
    Od: arek <d...@w...pl>

    Witam,

    Komp nowy rok temu kupiony: i3 haswell, mobo gigabyte na H81 ram
    kingston 4gb bez wad. System windows 10 pro 64bit - wszystkie
    aktualizacje na bieżąco ok. Otóż od kilku dni walczę z taką
    przypadłością, że jak wyłączę kompa z poziomu win to po około 3s system
    sam się włącza - nie za każdym razem, ale od czasu do czasu. W biosie
    UEFI nic nie zmieniałem - zerknąłem tylko i wszystkie opcje w Power
    Management są powyłączanie lub nieaktywne. Wcześniej używałem win10 od
    początku jego wypuszczenia i nie było żadnych problemów - wyłączał się i
    koniec. Od kiedy się to stało wydaje mi się iż miałem zwiechę przy
    poglądowym puszczaniu materiału 4K na youtube. Od tego czasu komp ma
    taką przypadłość. W zaawansowanych planach zasilania mam powyłączane w
    trybie uśpienia opcje, ale problem nadal występuje. Mysz i klawiaturę
    mam bezprzewodową i też nie było wcześniej przypadków samowłączenia.

    Pozdr

  • 2. Data: 2015-12-10 19:54:14
    Temat: Re: Komp wyłącza się i włącza
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    arek pisze tak:

> [...]
    > przypadłością, że jak wyłączę kompa z poziomu win to po około 3s
    > system sam się włącza - nie za każdym razem, ale od czasu do

    Pierwszy krok to odłączenie wszyskich kabli od kompa i inna klawatura
    na próbę.

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 3. Data: 2015-12-10 20:26:43
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "arek" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Komp nowy rok temu kupiony: i3 haswell, mobo gigabyte na H81 ram

    Mam od pewnego czasu (W8?) podobne dziwne zachowania na GA-Z77X-UD5H.
    Płyty Gigabyte tak podobno mają od urodzenia i nikt nie wie co z tym zrobić.
    Radzę sobie w ten sposób, że nigdy nie wyłączam komputera - zawsze usypiam
    lub robię tzw. "uruchom ponownie"

    --
    marfi

  • 4. Data: 2015-12-11 08:18:55
    Od: "ggs" <ggs_@_konto.pl>

    "arek" <d...@w...pl> wrote in message news:n4c71n$5sc$1@node2.news.atman.pl...
> [...]
    > przypadłością, że jak wyłączę kompa z poziomu win to po około 3s system
    > sam się włącza - nie za każdym razem, ale od czasu do czasu.

    Właściwości karty sieciowej i tam opcje zasilania - fiszka przy "zezwalaj na
    wznawianie pracy" jest ?

  • 5. Data: 2015-12-11 10:30:28
    Od: work <g...@w...pl>

    W dniu 2015-12-10 o 16:51, arek pisze:
> [...]
    > trybie uśpienia opcje, ale problem nadal występuje. Mysz i klawiaturę
    > mam bezprzewodową i też nie było wcześniej przypadków samowłączenia.

    Mam podobnie płyta Gigabyte H87, proc i5 4440. Po wyłączeniu ok 3 s sam
    się uruchamia.

    pozdro

  • 6. Data: 2015-12-12 07:44:56
    Od: arek <d...@w...pl>

    W dniu 11.12.2015 o 08:18, ggs pisze:

    > Właściwości karty sieciowej i tam opcje zasilania - fiszka przy "zezwalaj na
    wznawianie pracy" jest ?

    Właśnie odhaczyłem... zobaczymy jakie będą efekty :)

  • 7. Data: 2015-12-12 09:42:36
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2015-12-12 o 07:44, arek pisze:

    > Właśnie odhaczyłem... zobaczymy jakie będą efekty :)

    Jest to w O-eSie, ale bywa też i w BIOS-ie, zerknij więc, bo może coś
    przestawiłeś niechcący? No a jeśli "od kilku dni", to chyba wiesz, czy w
    newralgicznym terminie otwierałeś BIOS, i w nim gmerałeś.
    A podobno ustawienia w BIOS-ie mogą też zostać zmienione przez jakiś
    wyrafinowany soft, np. wirusa...

    Dobre rady nic nie kosztują

    i przeważnie warte są
    swojej... ceny!

  • 8. Data: 2015-12-14 13:44:20
    Od: arek <d...@w...pl>

    W dniu 12.12.2015 o 09:42, JaNus pisze:

> [...]
    > newralgicznym terminie otwierałeś BIOS, i w nim gmerałeś.
    > A podobno ustawienia w BIOS-ie mogą też zostać zmienione przez jakiś

    Temat będzie do zamknięcia. Rozwiązanie podał kolega ggs. Dziękuję i
    pozdrawiam.

  • 9. Data: 2015-12-15 14:25:54
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    arek wrote:

    > Temat będzie do zamknięcia. Rozwiązanie podał kolega ggs. Dziękuję i
    > pozdrawiam.

    Niestety (na szczęście?) na tym "forum" nie ma możliwości "zamknięcia
    tematu". Albowiem nie funkcjonuje tu żaden moderator.

  • 10. Data: 2015-12-15 16:20:18
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-12-15 o 14:25, Poldek pisze:

    > Niestety (na szczęście?) na tym "forum" nie ma możliwości "zamknięcia
    > tematu". Albowiem nie funkcjonuje tu żaden moderator.

    Jak już dokładnie, to nie jest to forum, tylko grupa dyskusyjna.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam