  • 1. Data: 2015-12-07 20:48:34
    Temat: zasilacza do lapka - zamienny
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witam
    Warto kupić zasilacz nieoryginalny na Allegro - taki zamiennik za 30-40
    zł? Miał ktoś do czynienia? Może ktoś poleci jakiegoś sprzedawcę lub
    "markę".

  • 2. Data: 2015-12-07 21:23:51
    Temat: Re: zasilacza do lapka - zamienny
    Od: mahe <m...@g...pl>

    W dniu 2015-12-07 o 20:48, pueblo pisze:
    > Witam
    > Warto kupić zasilacz nieoryginalny na Allegro - taki zamiennik za 30-40
    > zł? Miał ktoś do czynienia? Może ktoś poleci jakiegoś sprzedawcę lub
    > "markę".

    Raz kupiłem takie coś (bo mi się nie chciało w oryginalnym lutować
    kabla) i działało z rok czasu i się zje..ło.
    Moim zdaniem chyba lepiej kupić używany oryginał od kogoś komu się
    laptop zepsuł a został sprawny zasilacz niż te szmelce z allegro.
    Na takim OLXie takie zasilacze są po ok. 40-60 zł, poszukaj.

    --
    pozdro
    mahe

  • 3. Data: 2015-12-07 21:27:50
    Od: mahe <m...@g...pl>

    oczywiście czy allegro czy olx to jeden pikuś, miałem na myśli
    zamienniki tandetne

    --
    mahe

  • 4. Data: 2015-12-07 22:01:24
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    pueblo pisze tak:

    > Witam
    > Warto kupić zasilacz nieoryginalny na Allegro - taki zamiennik za
    > 30-40 zł? Miał ktoś do czynienia? Może ktoś poleci jakiegoś
    > sprzedawcę lub "markę".

    Pewnie że warto. Trzeba patrzeć na wygląd zasilacza. Przeważnie
    szajsowaty plastik wtyczki, kabla i obudowy idzie w parze z tym co w
    środku. Po za tym zawsze możesz sobie kupić orginał używany.

    Na pewno nie warto kupować jakiś wynalazków z marketów z przełacznikami
    napięcia i odczepianym kablem który przestaje łaczyć po tygodniu.

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 5. Data: 2015-12-08 11:27:44
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "pueblo" <n...@n...pl> wrote in message
    > Warto kupić zasilacz nieoryginalny na Allegro - taki zamiennik za 30-40
    > zł? Miał ktoś do czynienia? Może ktoś poleci jakiegoś sprzedawcę lub
    > "markę".

    zalezy co sie stalo, jezeli kabel masz dobry i wiesz z ktorej strony
    trzymac lutownice to kupuj dowolny firmowy zasilacz o odpowiednim
    napieciu i nie mniejszym pradzie i przekladaj kabel

    ew. szukaj pasujacego uzywanego oryginalnego

    wszelkiego rodzaju nowe zamienniki za 30-40 sobie odpusc, szkoda
    pieniedzy, przyzwoity zasilacz kosztuje minimum z 60 zlotych
    (uniwersalne 100-120) - oczywiscie sama cena nie gwarantuje
    czegokolwiek - i ma pisemna min. dwuletnia gwarancje u kogos
    kto jest juz przynajmniej kilka lat na rynku

    jezeli firma sprzedaje zasilacz za 40 zlotych to musza go kupic
    za 20-25 inaczej im sie to nie oplaca (vat, podatki, skladki)

    jezeli producent sprzedaje zasilacz za $5-6 to zasilacz jest
    poskladany z najpodlejszych podzepolow w taki sposob byle dzialal
    bo czesci musza sie zmiescic w $3-5 a lista jest spora: wtyczka,
    kablel (najczesciej dwu zylowy o przekroju nic^2 w twardej izolacji
    zamiast koncentrycznego) obudowa, plytka poskladana byle jak,
    brak elementow (czy klejow) termoprzewodzacych, brak jakichkolwiek
    zabezpieczen, brak porzadnych kondensatorow stabilizujacych etc. etc.

    --
    http://db.org.pl/

  • 6. Data: 2015-12-08 12:22:23
    Od: Chris <a...@g...pl>

> [...]
    > Warto kupić zasilacz nieoryginalny na Allegro - taki zamiennik za 30-40
    > zł? Miał ktoś do czynienia? Może ktoś poleci jakiegoś sprzedawcę lub

    Zobacz Whiteenergy
    Nie polecam Qultec, Quer.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 7. Data: 2015-12-08 15:06:26
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Chris, 08 gru 2015 w news:n46eic$90c$1@node1.news.atman.pl
    napisałeś/aś:

    > Nie polecam Qultec, Quer.

    Dzięki. A wcale nietanie.

  • 8. Data: 2015-12-08 15:08:16
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj m4rkiz, 08 gru 2015 w news:n46bb6$anl$1$m4rkiz@news.chmurka.net
    napisałeś/aś:

> [...]
    > napieciu i nie mniejszym pradzie i przekladaj kabel
    >
    > ew. szukaj pasujacego uzywanego oryginalnego

    Sprawa zdalna, gdybym miał fizyczny dostęp, to bym kombinował. Kupiłem
    używany firmowy, większej mocy z 3 miesięczną gwarancją - zobaczymy.
    Podejrzewałem, że z niską ceną za nowy pewnie idzie w parze niska jakość,
    ale z drugiej strony, to jest żadna technologia, więc może jednak da się
    AD 2015 zrobić przyzwity zasilacz w niskiej cenie. W każdym razie się nie
    przekonam. Nie reklamuję tu nikogo, ale wybierałem między używanym a taką
    nówką - dają 2 lata gwarancji door to door. Niesamowite. Może mają duże
    zniżki u Chińczyka...
    http://allegro.pl/zasilacz-ladowarka-do-toshiba-asus
    -lenovo-90w-19v-
    i5786447292.html

  • 9. Data: 2015-12-08 15:13:01
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-12-08 o 15:06, pueblo pisze:
    > Witaj Chris, 08 gru 2015 w news:n46eic$90c$1@node1.news.atman.pl

    > Dzięki. A wcale nietanie.

    Awaryjne, do tego utrudniony serwis ze względu na czepialstwo się
    producenta.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl