    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: Atlantis <m...@w...pl>
    Subject: Kompatybilność płyt głównych z DDR4
    Date: Sun, 1 Aug 2021 12:07:59 +0200

    Jak to jest z kompatybilnością płyt głównych z poszczególnymi modelami
    pamięci RAM? Składam obecnie komputer na płycie ASUS PRIME B250M-K, z
    procesorem i5-7600K.

    Znalazłem następującą listę kompatybilnych pamięci:
    https://pangoly.com/en/compatibility/asus-prime-b250
    m-k/ram

    Powinienem szukać dokładnie tych modeli? To ma znaczenie? Czy też jeśli
    zainstaluję 2x6GB od znanego producenta, na odpowiednie taktowanie, to
    tak czy inaczej mogę mieć pewność, że zadziała?