  • 1. Data: 2010-02-25 09:14:50
    Temat: Komplety Pirelli Diablo Strada z ciekawa cena
    Od: " " <j...@W...gazeta.pl>

    Donoszę uprzejmie, że jeden z netowych sklepów oponiarskich
    sprzedaje komplety Diablo Strada za 699 pln.
    Oczywizda, że nie napiszę jaki to sklep, ale jeśli ktoś szuka
    gumek, to myślę, że dosyć szybko go znajdzie.

    Sam se kupilem :)
    DOT zdaje się, że jakoś tak trzeci kwartał 2009

    --
    pozdr
    janku

  • 2. Data: 2010-02-25 09:34:18
    Temat: Re: Komplety Pirelli Diablo Strada z ciekawa cena
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik <j...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > sprzedaje komplety Diablo Strada za 699 pln.
    > Oczywizda, że nie napiszę jaki to sklep, ale jeśli ktoś szuka

    oj, napisz...

    --
    pozdrawiam,
    Piotr / Sowa

  • 3. Data: 2010-02-25 09:55:13
    Od: " " <j...@N...gazeta.pl>

    > oj, napisz...

    a właśnie, że nie napiszę :)
    ale jak zapytasz pana Gugla o opony motocyklowe
    to będzie w jednym z pierwszych wyników

    BTW: 120/70 + 160/60 też mają

    --
    pozdr
    janku

  • 4. Data: 2010-02-25 10:03:31
    Od: MarCiNWz <m...@o...pl>

    W dniu 25.02.2010 10:34, Piotr pisze:
    > Użytkownik <j...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > oj, napisz...

    Chodzi o netcar ?

  • 5. Data: 2010-02-25 10:05:22
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > BTW: 120/70 + 160/60 też mają

    ;))

    ok
    dzieki

  • 6. Data: 2010-02-25 10:11:58
    Od: " " <j...@N...gazeta.pl>

    > Chodzi o netcar ?

    ty spamerze, kryptoreklamodawco, na pewno masz tam
    udziały, a nawet jesteś właścicielem i dyrektorem !!!

    tfu tfu tfu ! ban ban ban !

    ;)

    --
    pozdr
    janku

  • 7. Data: 2010-02-25 10:34:48
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Piotr" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:hm5g6n$pdt$...@n...onet.pl...
    > oj, napisz...

    na allegro tez sa;)

    BTW: ktos cos powie o tych oponach? Slyszalem tylko, ze na mokrym nie
    trzymaja za dobrze. Prawda to?

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 8. Data: 2010-02-25 11:04:42
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 25 Lut, 11:34, "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> wrote:

    > BTW: ktos cos powie o tych oponach? Slyszalem tylko, ze na mokrym nie
    > trzymaja za dobrze. Prawda to?

    Po zmianie z Bridgestonów BT020 jestem zachwycony :-) Na mokrym
    trzymają rewelacyjnie, jeżdżę na nich od listopada więc temperatury
    słabe i pewnie nie pokazały jeszcze na co je stać ale tam gdzie na
    Bridgestonach miałem już uślizg to tutaj o uślizgu ani słuchu ani
    widu :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2010-02-25 11:07:45
    Od: " " <j...@N...gazeta.pl>

    > BTW: ktos cos powie o tych oponach? Slyszalem tylko, ze na mokrym nie
    > trzymaja za dobrze. Prawda to?

    z własnego doświadczenia nie wiem nic (kapcie czekają na założenie),
    ale prasa niemiecka pisała m.in. tak:
    http://www.motocykl-online.pl/artykuly/Test%20_opon_
    sportowo_turystycznych
    (pod zdjęciem pana zmieniającego koło jest zmniejszona tabelka
    z opisem poszczególnych ocen)

    --
    pozdr
    janku

  • 10. Data: 2010-02-25 11:11:12
    Od: MarCiNWz <m...@o...pl>

    W dniu 25.02.2010 11:11, j...@N...gazeta.pl pisze:

    > ty spamerze, kryptoreklamodawco, na pewno masz tam
    > udziały, a nawet jesteś właścicielem i dyrektorem !!!
    >
    > tfu tfu tfu ! ban ban ban !
    >
    > ;)

    Nie mam i nigdy nie miałem z nimi nic wspólnego, chciałem tylko pomóc
    tym, którzy z tej oferty skorzystają. Na bana zgody nie wyrażam :)

    Suzuki GSF 600N '00