  • 1. Data: 2010-02-24 21:59:09
    Temat: Tak się kurna jeździ...
    Od: trud <t...@o...eu>

    Tak się kurna jeździ...
    http://www.liveleak.com/view?i=274_1267036480

    --
    pozdrawiam
    trud
    bj250

  • 2. Data: 2010-02-24 22:47:39
    Temat: Re: Tak się kurna jeździ...
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    Użytkownik "trud" <t...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:ty0wjoj5mct0.1ktmch8mkgt40.dlg@40tude.net...

    > Tak się kurna jeździ...
    > http://www.liveleak.com/view?i=274_1267036480

    Wow! Niezłe.

    Pzejedź się na Snieżne Kotły w Karkonoszach, podobnie
    tylko ścieżka węższa, w środku ścieżki przerwa
    na szerokość opony i głębokość do 100cm, żadnych
    drzew, nawet trawy tam niema, tylko skały i 300 metrowa
    przepaść.Jedzie się tam 3-5cm od krawędzi, inaczej wpadasz
    kołem w środkową przerwę bo cała trasa jest ułożona z bloków kamiennych.
    Długość najtrudniejszej części to ok. 1,5 km,
    zakręty bywają tak ostre że motocykl się w nich nie mieści.
    Do tego ścieżka ma okresami po 30 stopni nachylenia :-)

    ... no ale ja tam nie jeździłem, bo to Park Narodowy
    i ścisły rezerwat jakiś mchów itp. ;-)

    --

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 3. Data: 2010-02-25 08:44:13
    Od: Solo <t...@n...pl>

    On 24 Lut, 22:59, trud <t...@o...eu> wrote:
    > Tak si kurna je dzi...http://www.liveleak.com/view?i=274_1267036480
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > trud
    > bj250

    Ciekawe jak ktoś jedzie z przeciwka ?:)
    SOLO fz6

  • 4. Data: 2010-02-25 09:00:14
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Solo pisze:

    > Ciekawe jak ktoś jedzie z przeciwka ?:)

    o, a to nie jednokierunkowa jest?

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 5. Data: 2010-02-25 09:10:14
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Solo napisał(a):

    > Ciekawe jak ktoś jedzie z przeciwka ?:)

    No precle odmachujom renkom i jadom dalej.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    motonita tramwajowy

  • 6. Data: 2010-02-25 09:17:42
    Od: "Szymon Machel" <s...@O...pl>

    O qrna!

    Spadochron podstawowym wyposażeniem.

    Szymon

  • 7. Data: 2010-02-25 22:07:22
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "trud" <t...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Tak się kurna jeździ...
    > http://www.liveleak.com/view?i=274_1267036480

    e tam - taka jazda. Ani piwa ani fajnych dup po drodze...
    --
    Jackare

  • 8. Data: 2010-02-25 22:12:35
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-02-24 22:59:09 +0100, trud <t...@o...eu> said:

    > Tak się kurna jeździ...
    > http://www.liveleak.com/view?i=274_1267036480

    Jedna z moich ulubionych relacji z zawodów endurackich - słaba jakość i
    trochę długo, ale określenie "hard enduro" nabiera nowego znaczenia.

    http://video.google.pl/videoplay?docid=-456059189491
    5389696&q=enduro+duration%3Along&total=113&start=0&n
    um=10&so=0&type=search&plindex=8#

    de Fresz

  • 9. Data: 2010-02-26 07:35:27
    Od: "wilkxt" <w...@w...pl>

    > Tak się kurna jeździ...
    > http://www.liveleak.com/view?i=274_1267036480

    ja sie raz zapedziłem, w Bieszczadach na takiej niby nie wysokiej górce
    (900m) jechałem szczytem (kamienistym), który zaczał się zwężać, az w koncu
    sie skonczył, a ja miałem duży problem zeby moto odwrócić i wracać

    Enduro Motocross
    Tomek W

  • 10. Data: 2010-02-26 18:00:22
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    Użytkownik "wilkxt" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > ja sie raz zapedziłem, w Bieszczadach na takiej niby nie wysokiej górce
    > (900m) jechałem szczytem (kamienistym), który zaczał się zwężać, az w
    > koncu sie skonczył, a ja miałem duży problem zeby moto odwrócić i wracać

    Hehe , przypomniało mi się jak dzidowałem z kumplem
    po takich nieczynnych kopalniach odkrywkowych, znaliśmy
    teren dosyć dobrze, koło Nowego Kościoła to było niedaleko
    Bembeników. Tniemy ostro w górę wąską ścieżką, widać już niebo
    spomiedzy drzew bo dojeżdżamy do szczytu, fajna traska
    wysokie bandy do podpierania więc grzaliśmy dobrze.
    W pewnej chwili patrzę, a koleś przede mnie kładzie moto
    na boku i leci tak z 5-7 metrów. To ja to samo!
    On zatrzymał się niecały metr od urwiska :-)
    Okazało się że coś się jednak zmieniło w terenie
    i tam gdzie był ostry zjazd w dół trawersem, teraz
    jest 40 metrowa przepaść :-)
    Trochę stracha się najedliśmy.

    --

    Tomy M. www.ansibl.com