  • 1. Data: 2013-03-09 18:00:36
    Temat: Kompresorek do kół zasilany z zapalniczki?
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Od jakiegoś czasu mam problem z kimś z mojego osiedla: zaczynało się od
    składania lusterek, potem przerysowany cały bok a dziś w nocy/nad ranem
    - wszystkie cztery koła bez powietrza. Nie wiem o co chodzi, ale od
    sąsiada wiem, ze kiedyś też dostał karteczkę z pogróżkami za parkowanie
    w tym samym miejscu co ja parkuję. Obawiam się, że to dzisiejsze to nie
    koniec a płacenia za przyjazd mobilnego wulkanizatora z kompresorem mi
    się nie uśmiecha. Zatem pojawia się pytanie: jaki kompresor zasilany z
    gniazdka 12V polecacie? Koszt nie jest jakimś strasznym wyznacznikiem,
    raczej zależy mi na trwałości całego ustrojstwa.
    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 2. Data: 2013-03-09 18:10:44
    Temat: Re: Kompresorek do kół zasilany z zapalniczki?
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-03-09 18:00, Qlfon pisze:
    > ...] pytanie: jaki kompresor zasilany z
    > gniazdka 12V polecacie? Koszt nie jest jakimś strasznym wyznacznikiem,
    > raczej zależy mi na trwałości całego ustrojstwa.

    Ja trzy lata użytkuję identyczny jak ten
    http://allegro.pl/kompresor-metalowy-gwarancja-mocny
    -sprezarka-i3070838998.html
    Kupiłem go za 70zł i jak na razie nie posiada oznak zużycia, klekotania,
    spadku ciśnienia itp
    A trochę pracuje pompując kilka aut bo kolesie wiedzą że coś takiego mam
    w bagażniku, rowery i piłki.
    Więc polecam.
    --
    Krzysiek

  • 3. Data: 2013-03-09 18:12:33
    Od: tá´Ź

    Qlfon wrote:

    > Obawiam się, że to dzisiejsze to nie koniec

    Zaproś paru dużych kolegów, pochodźcie po osiedlu wieczorem głośno
    rozmawiając. Słowa klucze: kurwa, podkurwiać, nakurwiać. Problem powinien
    sam minąć. :>

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 4. Data: 2013-03-09 19:31:03
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2013-03-09 18:12, t? pisze:

    > Zaproś paru dużych kolegów, pochodźcie po osiedlu wieczorem głośno
    > rozmawiając. Słowa klucze: kurwa, podkurwiać, nakurwiać. Problem powinien
    > sam minąć. :>

    No jest to jakaś opcja, ale wtedy reszta osiedla mnie znienawidzi a
    stosunki są przynajmniej poprawne. Wiem już z której klatki to gość,
    więc może się przejdę po klatce pytając czy ktoś czegoś nie widział. Jak
    się zdradzi to z nim pogadam.

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 5. Data: 2013-03-09 19:33:15
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2013-03-09 18:10, Krzysztof 45 pisze:

> [...]
    > spadku ciśnienia itp
    > A trochę pracuje pompując kilka aut bo kolesie wiedzą że coś takiego mam
    Super, wygląda całkiem solidnie a i nie kosztuje fortuny więc jeśli nikt
    już nic nie podrzuci to się pewnie skuszę. Dzięki.

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 6. Data: 2013-03-09 20:32:34
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-03-09 19:33, Qlfon pisze:
    > Super, wygląda całkiem solidnie a i nie kosztuje fortuny więc jeśli
    > nikt już nic nie podrzuci to się pewnie skuszę. Dzięki.
    Tak. Wygląda solidnie i dźwięk też jest akceptowalny. Miałem trochę tych
    wynalazków i również widziałem kilka modeli tańszych u kolesi które po
    krótkim czasie rozlatywały się, lub topiły z przegrzania, a dźwięk miały
    taki jak by miały się zaraz rozlecieć :) Więc ten co pokazałem daje
    radę, a nawet co ważne manometr pokazuje rzetelnie ile jest tego
    ciśnienia :)

    Ale wiesz, używa się takich kompresorków do dopompowania koła do
    właściwego ciśnienia, a nie raczej do pompowania koła od zera, bo to
    będzie trwało wieczność, a zwłaszcza czterech kół.

    Już nie pamiętam bo instrukcja naklejona zdarła się z obudowy, ale było
    na niej napisane by zrobić przerwę w pompowaniu po około kilkunastu
    minutach bo się grzeje. Ile dokładnie tych nin. nie pamiętam, nigdy tego
    nie przestrzegałem.
    --
    Krzysiek

  • 7. Data: 2013-03-09 21:08:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 09 Mar 2013 18:00:36 +0100, Qlfon napisał(a):
> [...]
    > gniazdka 12V polecacie? Koszt nie jest jakimś strasznym wyznacznikiem,
    > raczej zależy mi na trwałości całego ustrojstwa.

    Kamere sobie lepiej kup. Dobra.

    J.

  • 8. Data: 2013-03-10 09:44:28
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2013-03-09 21:08, J.F. pisze:

    > Kamere sobie lepiej kup. Dobra.
    Przy opadach śniegu czy w nocy się nie sprawdzi:(

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 9. Data: 2013-03-10 11:12:59
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

> [...]
    > gniazdka 12V polecacie? Koszt nie jest jakimś strasznym wyznacznikiem,
    > raczej zależy mi na trwałości całego ustrojstwa.

    A może warto poznać genezę tych "ataków", pogadaj z sąsiadem który się z
    tym borykał. Może to miejsce ma jakąś ciekawą historię

    Lewis

  • 10. Data: 2013-03-10 18:28:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 10 Mar 2013 09:44:28 +0100, Qlfon napisał(a):
    > Przy opadach śniegu czy w nocy się nie sprawdzi:(

    Dobra zawiera dobry oswietlacz :-)

    J.