  • 1. Data: 2012-12-05 08:21:30
    Temat: Konfiguracja pinów w EPM3064A
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Czy ktoś może uzywał Altera EPM3064ATC44 (obudowa TQFP-44 ale
    poza numeracją pinów chyba nie ma znaczenia czy TQFP czy PLCC?).
    Gdzie ustawić czy np. pin 2 ma być OE a 1 GCLRn czy jako dowolny
    input?
    W Quartus-ie (nie pamiętam teraz wersji któraś Web-owa) w
    Assignments-> Settings...->Device->Device & Pin Options chyba kiedyś
    w Cyklonach ustawiałem, teraz nie pamiętam lub nie potrafię znaleźć.
    Opcje Unused Pins (in czy out) daje się zmienić ale nie wiem gdzie
    dobrać się do OE1, OE2, GCLRn.
    Quartus nie obsługuje, czy czegoś nie przeczytałem? Sam układ w
    Device wybrałem chyba poprawnie.

    Arek

  • 2. Data: 2012-12-05 12:08:55
    Temat: Re: Konfiguracja pin?w w EPM3064A
    Od: Adam Górski <gorskiamalpa@wpkropkapl>

    W dniu 2012-12-05 08:21, Arek pisze:
> [...]
    > dobrać się do OE1, OE2, GCLRn.
    > Quartus nie obsługuje, czy czegoś nie przeczytałem? Sam układ w

    Nie trzeba nic ustawiać, zależy od projektu.
    Pewnie trzeba wstawić jakiś prymityw typu GLOBAL_BUFFER.

    Adam

  • 3. Data: 2012-12-05 13:12:21
    Od: ZeNek <p...@p...pl>

    Tylko wiesz Grecja to ponad 2000 lat kultury jak Alex podbbijał swiat i
    niosl kaganek cywilizacji to nasi przodkowie łazili po drzewach i
    mieszkali w smierdzxacych klitkach ze swiniami.