  • 1. Data: 2018-06-02 20:15:54
    Temat: Koniec tipo, koniec punto. Tylko panda.
    Od: Bolko <s...@g...com>

    https://spidersweb.pl/autoblog/przyszlosc-fiata/

    To oznacza oczywiście ,,śmierć" Tipo. Oprócz tego, wiadomo już,
    że leciwe Punto nie doczeka się następcy.
    Marchionne powiedział również,
    że ,,chce budować przyszły sukces Fiata także na modelu Panda".

  • 2. Data: 2018-06-02 20:20:56
    Temat: Re: Koniec tipo, koniec punto
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    I koniec Fiata.
    Bez żalu z mojej strony - bo 500 to jeden z najbrzydszych aut które
    widziałem.
    Zrezygnowałem z produktów tej marki, właśnie wtedy, gdy zaczęli ją na
    siłę wciskać zamiast normalnych samochodów.

  • 3. Data: 2018-06-02 21:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

> [...]
    > Zrezygnowałem z produktów tej marki, właśnie wtedy, gdy zaczęli ją na
    > siłę wciskać zamiast normalnych samochodów.

    Mam kilka fiatów wiec pare słów:
    - ducato - niezłe auto z niestety wieloma wadami i niedoróbkami których w
    konkurencji nie uswiadczysz: fatalna elektryka, pasek rozrzadu zamiast
    łancucha, padające wtryski ktorych nie da sie odkrecic, to samo ze
    swiecami zarowymi, ogólnie zle zrobione odprowadzanie wody z przedniej
    szyby powodujace ze woda leje sie na silnik przez co padaja czesto egry i
    pare innych spraw, na dpfach konczac.
    W Masterach bedacych konkurencja w prostej linii takich problemów brak.

    - doblo do 2010 roku - mega udany samochód, prosty, tani w eksploatacji,
    super silniki 1,9 i niezłe 1,6.

    - doblo nowe - doswiadczenie tylko z jednego auta ale nowe z salonu i po
    10k wymiana skrzyni. Do tego jakies ogromne problemy z zakupem
    egzemplarza w wersji maxi długiej z drzwiami z obu stron.
    Do tego wersja 1,4 po zagazowaniu pali prawie 13l...

    Rwasumujac - gdyby ludzie znali sie na autach - pewnie juz by dawno
    upadli :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    którzy nie mają już nic do stracenia. " Janis Joplin

  • 4. Data: 2018-06-02 23:36:31
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu sobota, 2 czerwca 2018 20:20:57 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:
    > I koniec Fiata.
    myślisz?

    PRZYCHODY: 22 miliardy złotych
    WARTOŚĆ EKSPORTU: 15,7 miliarda złotych
    LICZBA ZATRUDNIONYCH: 9 380 osób
    LICZBA SPÓŁEK GRUPY: 17
    ZAKŁADÓW PRODUKCYJNYCH: 10
    WYPRODUKOWANYCH SAMOCHODÓW: 273,8 tys.
    SAMOCHODÓW SPRZEDANYCH NA RYNKU POLSKIM: 24,7 tys.
    DEALERÓW W SIECI SPRZEDAŻY FCA POLAND: 69

  • 5. Data: 2018-06-03 07:12:09
    Od: Bok <a...@g...com>

    W dniu 2018-06-02 o 20:20, Cavallino pisze:
> [...]
    > Zrezygnowałem z produktów tej marki, właśnie wtedy, gdy zaczęli ją na
    > siłę wciskać zamiast normalnych samochodów.

    tak to koniec fiata, mimo że od 20 lat jeździłem tylko fiatami w tym
    roku kupiłem nowy samochód innej marki

    żal bo w Brazylii są gotowe fajne modele: argo cronos mobi uno nic tylko
    wprowadzić i odniosły by sukces jak tipo

    sprzedaż fiata poleciała na łeb, widać nie tylko ja nie trawię obłej
    stylistyki 500/panda

  • 6. Data: 2018-06-03 07:49:59
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 02-06-2018 o 23:36, Bolko pisze:
    > myślisz?

    Myślę.
    FCA to już dziś dużo więcej niż Fiat, a ograniczenie się do jednego
    modelu, tylko zmieni te proporcje.

    Mini to też marginalna marka - jeśli Fiat chce iść w tym kierunku to
    gratuluję.

  • 7. Data: 2018-06-03 08:51:30
    Od: p...@g...com

    Tymczasem w Niemczech na Tipo trzeba czekać po 4 miechy bo fabryka nie wyrabia.
    Benzynowy golas jest poniżej 10 tysięcy euro bo Włosi sprytnie się podłączyli pod
    Dieselgate czyli aby skorzystać z premii trzeba kupić sztrucla z E1-4 i zarejestrować
    go na 3 miechy jednocześnie rezerwując nowe auto. Szykuje się hit wśród rencistów bo
    parę lat temu w tej cenie było Twingo ;-)

  • 8. Data: 2018-06-03 10:59:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik p...@g...com ...

> [...]
    > jednocześnie rezerwując nowe auto. Szykuje się hit wśród rencistów
    > bo parę lat temu w tej cenie było Twingo ;-)

    Własnie kumpel mi mowił, ze flotowe dostali te tipo za 42500 w benzynie i
    ze to nawet jakos jezdzi :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem kwiatów - zdrowo

  • 9. Data: 2018-06-03 11:29:48
    Od: j...@i...pl

    On 03 Jun 2018 08:59:45 GMT, Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >Własnie kumpel mi mowił, ze flotowe dostali te tipo za 42500 w benzynie i
    >ze to nawet jakos jezdzi :)

    Tipo mi sie nawet podoba. Niestety, po blizszej styczności z tym autem
    stwierdzam, że Siena/Palio były chyba lepiej spasowane we wnętrzu. W
    fabrycznie nowym Tipo wszystko w środku skrzypi na potege. Silniki to
    też jakaś porażka. Ten za 42 tysie to na 99% 95KM. Trochę słabo.
    Silniki diesla też nie lepsze. Generalnie wizualnie ok, technicznie
    słabizna.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 10. Data: 2018-06-03 12:10:32
    Od: p...@g...com

    --Generalnie wizualnie ok, technicznie
    słabizna

    Włosi już zrozumieli że muszę walczyć ceną i Tipo wypełnia te założenia. 60 tys w
    2016 dwa razy tyle w 2017 i właściwie nie wiadomo na co czeka Fiat bo już powinna
    startować kolejna fabryka.