  • 1. Data: 2016-11-08 21:00:39
    Temat: Konwersja HDMI->DisplayPort
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Cześć. Karta ma HDMI. Monitor DisplayPort.

    Czy dobrze widzę że kable z różnymi wtyczkami sa tylko w drugą stronę i
    raczej nie znajdę nic do połaczenia wprost za rozsadne pieniądze?

  • 2. Data: 2016-11-08 21:23:38
    Temat: Re: Konwersja HDMI->DisplayPort
    Od: Piotr aka dracorp <i...@w...eu>

    Dnia Tue, 08 Nov 2016 21:00:39 +0100, Sebastian Biały napisał(a):

    > Cześć. Karta ma HDMI. Monitor DisplayPort.
    >
    > Czy dobrze widzę że kable z różnymi wtyczkami sa tylko w drugą stronę i
    > raczej nie znajdę nic do połaczenia wprost za rozsadne pieniądze?
    Aktywna przejściówka, znaczny koszt ale to kwestia czy się opłaca
    podłączać. U mnie skończyło się na podłączeniu HDMI->DVI bo na szczęście
    monitor miał też ten port.

    --
    piecia aka dracorp
    pisz na: piotr.r.public at gmail dot com

  • 3. Data: 2016-11-08 21:42:39
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-11-08 21:23, Piotr aka dracorp wrote:
    > Aktywna przejściówka, znaczny koszt ale to kwestia czy się opłaca
    > podłączać.

    Powyżej 40zł opłaci mi się zmienić kartę grafiki na taką z DP. Komputer
    działa jako klient vpn/rdp więc mozna wsadzić byle szajs choć o dziwo
    wbudowana w płytę jakas radeon nie wyrabia się pod Linuxem (!) w rdp i
    YT (widać jak rysuje obraz) więc znowu aż taki straszny szajs być nie
    może...

    > U mnie skończyło się na podłączeniu HDMI->DVI

    Niestety zajeta na inne potrzeby...

    Najbardziej jednak zdumiewa mnie coś innego. Podpiąłem kablem VGA z
    czystej ciekawości. Monitor jest FullHD. Odpalilem myśląc jaki jestem
    głupi oczekując czegokolwiek. A tu obraz jak żyleta... zastanawiające :D

  • 4. Data: 2016-11-08 21:47:04
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    > Cześć. Karta ma HDMI. Monitor DisplayPort.
    >
    > Czy dobrze widzę że kable z różnymi wtyczkami sa tylko w drugą stronę i
    > raczej nie znajdę nic do połaczenia wprost za rozsadne pieniądze?

    Czy rozsądne pieniądze?

    https://www.startech.com/AV/Converters/Video/hdmi-di
    splayport-converter-4k~HD2DP

  • 5. Data: 2016-11-08 21:48:34