  • 1. Data: 2018-02-19 17:51:20
    Temat: Kto ma doświadczenie w używaniu drukarek 3d
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    W pracy używałem takiej drukarki, która była fatalna.
    Może dlatego, że drukowaliśmy duże części z ABS , które się odklejały
    pod wpływem skurczu.
    Szukam małej drukarki FDM 0,1mm warstwa, głównie do drukowania modeli
    brył z ABS max 10cm x 10cm x 10cm. Wolę niezawodność od dokładności
    Czy ktoś mi może polecić wypróbowany przez siebie model?

    Dotychczas oddawałem modele do wykonania w punkcie usługowym, ale koszt
    wykonania jest duży i własna drukarka powinna się w miarę szybko zwrócić.

    WM