  • 1. Data: 2016-02-25 14:53:14
    Temat: Który sensowny androidowy web browser zawsze startuje z pustą stroną?
    Od: Marek <f...@f...com>

    Od wersji 2.3 męczę się z tym problemem. W 5.0 jest tak samo,
    domyślna przeglądarka po wywołaniu zawsze odtwarza poprzedni stan i
    ładuje ostatnio otwarte strony co blokuje ją na jakiś czas,
    kretyństwo straszne, Chrome zachowuje się tak samo, nigdzie ma opcji
    "start with empty page".

    --
    Marek

  • 2. Data: 2016-02-25 15:02:38
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-02-25 o 14:53, Marek pisze:
> [...]
    > ostatnio otwarte strony co blokuje ją na jakiś czas, kretyństwo
    > straszne, Chrome zachowuje się tak samo, nigdzie ma opcji "start with

    Delphin na 100% bo używam.

    https://play.google.com/store/apps/details?id=mobi.m
    geek.TunnyBrowser&hl=pl

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 3. Data: 2016-02-25 15:31:01
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 25 Feb 2016 15:02:38 +0100, Chris <a...@g...pl> wrote:
    > Delphin na 100% bo używam.

    A js poprawnie już interpretuje? Bo kiedyś ugo testowałem i odpadł bo
    miał problemy z js, ale przetestuje go ponownie.

    --
    Marek

  • 4. Data: 2016-02-25 16:18:25
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-02-25 o 15:31, Marek pisze:

    > A js poprawnie już interpretuje? Bo kiedyś ugo testowałem i odpadł bo
    > miał problemy z js, ale przetestuje go ponownie.

    Raczej tak bo ja nie miałem problemów, chyba że coś ktoś sknocił przy
    pisaniu skryptów albo są strony na które nie wchodzę :)
    Do tego działa na nim Flash jak by był potrzebny, ja parę razy używałem
    jak chciałem obejrzeć jakiś mecz a nie nie było mnie w domu.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 5. Data: 2016-02-27 10:35:40
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 26 Feb 2016 04:25:04 +0100 (GMT+01:00), AL <a...@s...net.pl>
    wrote:
    > W Chrome jak najbardziej jest opcja strony startowej i jak ma się
    > zachować (kontynuacja zakładek).
    > Zamknięty zakładki i Chrome wystartuje z ' pustą stroną'.

    Gdzie taką opcje w Androidowym Chrome widzisz? U mnie (47.0.2526.83)

    --
    Marek

  • 6. Data: 2016-02-27 10:41:08
    Od: Marek <f...@f...com>

    wrote:
    > Zamknięty zakładki i Chrome wystartuje z ' pustą stroną'.

    Ma startować i być odtwarzany zawsze ze stroną startową. Problem jest
    z tym niepotrzebnym odtwarzaniem.

    --
    Marek

  • 7. Data: 2016-02-29 10:52:20
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

> [...]
    > ostatnio otwarte strony co blokuje ją na jakiś czas, kretyństwo
    > straszne, Chrome zachowuje się tak samo, nigdzie ma opcji "start with

    Właśnie sprawdziłem - Firefox pod warunkiem pełnego zamknięcia.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 8. Data: 2016-03-01 10:49:53
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 29 Feb 2016 10:52:20 +0100, Mirek Ptak
    <n...@n...pl> wrote:
    > Właśnie sprawdziłem - Firefox pod warunkiem pełnego zamknięcia.

    Ale to jakiś absurd bo android by design nie wymaga zamykania
    aplikacji. Aplikację się porzuca a system sam zdecyduje co z nimi
    robić. Jeśli są porzucone na długo i zostaną w końcu usunięte przez
    system a user je ponownie wywoła, to będzie odtwarzany ich stan
    (ostatnio otwarta strona) bo 99% programiści w metodzie onCreate to
    robią i tak błędne koło się zamyka.

    --
    Marek