  • 1. Data: 2016-02-24 12:18:21
    Temat: SMS: "Twoja paczka czeka w paczkomacie... Kod odbioru... Zaplac karta przy paczkomacie albo online..."
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    "Po przelewie otrzymasz potwierdzenie oraz nowy kod odbioru."

    Rozumiem, że te SMS-y to scam rzekomo od InPost-u, ale naprawdę żadne służby w tym
    kraju nie potrafią się dobrać scamerom do d... ? I co na to InPost???

  • 2. Data: 2016-02-24 13:44:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik " ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości
> [...]
    >Rozumiem, że te SMS-y to scam rzekomo od InPost-u, ale
    >naprawdę żadne służby w tym kraju nie potrafią się dobrać scamerom do

    A pojdziesz na policje i zglosisz usilowanie wyludzenia ?

    >I co na to InPost???
    Tez nic nie wie ?

    A na co wskazuje numer nadawcy i konta ?
    Bo moze ktos naprawde wysyla jakies paczki.

    Skoro mozna zaplacic karta przy paczkomacie ... to moze naprawde od
    Inpostu ?

    J.

  • 3. Data: 2016-02-24 14:09:03
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 24 Feb 2016 13:44:31 +0100, J.F. napisał(a):

    > Skoro mozna zaplacic karta przy paczkomacie ... to moze naprawde od
    > Inpostu ?

    Ale on nic nie zamawiał :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 4. Data: 2016-02-24 14:23:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    e.net...
    >Ale on nic nie zamawiał :)

    Pomylki sie zdarzaja, niekoniecznie celowe.

    Swoja droga - Inpost przewiduje jakas zmiane numeru adresata, czy "po
    przyjeciu paczki nalezy ona do posiadacza podanego numeru telefonu" ?
    Tu nie ma problemu, za pobraniem, ktos nie zaplaci, wroci do nadawcy,
    ale jakby byla oplacona, to klopot.

    J.

  • 5. Data: 2016-02-25 23:05:23
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Jak przychodziły SMS-y "Mamo doładuj mi telefon tylko 50 zł" to zgłaszałem
    (listownie), później kilka godzin w plecy na złożenie osobiste "powiadomienia o
    podejrzeniu popełnienia występku", procedury policmajstrów są takie, żebyś nie
    zgłaszał, co mi ostatnio przyznała policjantka.

    -----

  • 6. Data: 2016-02-25 23:07:45
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Na 99,9% nie za pobraniem i na 99,9% nie podając akurat tego nr telefonu i na 100%
    nie do paczkomatu 25 km na dokładnie przeciwnym krańcu paromilionowego miasta (i to
    akurat wzbudziło moją czujność).

    -----

  • 7. Data: 2016-02-26 09:28:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik " ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >osobiste "powiadomienia o podejrzeniu popełnienia występku",
    >procedury policmajstrów są takie, żebyś nie zgłaszał, co mi ostatnio

    Nie mowie nie, ale jesli nie pojdziesz, to dlaczego jakies sluzby
    mialyby sie zajac ?

  • 8. Data: 2016-02-26 09:30:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik " ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    >Na 99,9% nie za pobraniem i na 99,9% nie podając akurat tego nr
    >telefonu i na 100% nie do paczkomatu 25 km na dokładnie przeciwnym
    >krańcu paromilionowego miasta
    >(i to akurat wzbudziło moją czujność).

    I co - licza na to, ze ktos przeleje i nie pojedzie ? Czy najpierw
    przeleje, a potem pojedzie ....

    J.