  • 1. Data: 2011-10-22 00:51:24
    Temat: Ktos rozpoznaje tableta/laptopa na zdjeciu?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Siedziałem z kolegą z pracy kolo kobity w restauracji ale nie
    nabrałem odwagi zapytać co ma - wyglądało to jak zwinięty
    notes z okrągłym grzbietem. Dolna "okładka" krótsza niż górna
    ta z ekranem LCD. Kolor czarny, boki białe, touchscreen...
    http://www.flickr.com/photos/36051817@N06/6267498923
    /in/set-72157627676365939

  • 2. Data: 2011-10-22 02:31:54
    Temat: Re: Ktos rozpoznaje tableta/laptopa na zdjeciu?
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Fri, 21 Oct 2011 19:51:24 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:

> [...]
    >notes z okrągłym grzbietem. Dolna "okładka" krótsza niż górna
    >ta z ekranem LCD. Kolor czarny, boki białe, touchscreen...

    sony tablet s.
    <rs>

  • 3. Data: 2011-10-22 06:15:09
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 22-10-2011 02:51, Pszemol pisze:
    > http://www.flickr.com/photos/36051817@N06/6267498923
    /in/set-72157627676365939

    WTF? Nosisz domofon do knajpy??

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 4. Data: 2011-10-22 06:19:45
    Od: ALdroid <a...@n...ma.takiego.adresu.pl>

    Dnia Fri, 21 Oct 2011 19:51:24 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    naskrobał przy słoiku:

    http://www.sony.pl/hub/sony-tablet

    --
    AL

  • 5. Data: 2011-10-22 08:33:18
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 22-10-2011 o 04:31:54 rs <n...@n...spam.pl> napisał(a):

    /in/set-72157627676365939

    > sony tablet s.

    No dokładnie, ostatnio w Saturnie go oglądałem z zaciekawieniem co to za
    ustrojstwo, próbowałem otwierać, rozsuwać, itd :D Design super, ale w
    rekach leżał tak średnio, punkt ciężkości itd, IMO lepszy jest całkowicie
    płaski.

    --
    pozdrawiam, Piotr M
    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

  • 6. Data: 2011-10-22 09:43:48
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-10-22 10:33, Piotr M pisze:

> [...]
    > ustrojstwo, próbowałem otwierać, rozsuwać, itd :D Design super, ale w
    > rekach leżał tak średnio, punkt ciężkości itd, IMO lepszy jest

    bo jego sie fajnie trzyma - ale za ten grzbiet (jak od ksiazki).
    Dla mnie b.dobry pomysł (design zreszta tez jak przystalo na sony)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 7. Data: 2011-10-22 10:43:20
    Od: Jerzy Dombczak <n...@d...net>

    W dniu 2011-10-22 02:51, Pszemol pisze:
> [...]
    > notes z okrągłym grzbietem. Dolna "okładka" krótsza niż górna
    > ta z ekranem LCD. Kolor czarny, boki białe, touchscreen...

    Jak to co segregator z dokumentami a ty buraku mysl;ales ze to co bylo ?

  • 8. Data: 2011-10-22 12:27:53
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pszemol" napisał:

    > Siedziałem z kolegą z pracy kolo kobity w restauracji ale nie nabrałem
    > odwagi

    NTG.
    http://www.jakpoderwac.com/

    JoteR

  • 9. Data: 2011-10-22 13:16:57
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości

    > bo jego sie fajnie trzyma - ale za ten grzbiet (jak od ksiazki).
    > Dla mnie b.dobry pomysł (design zreszta tez jak przystalo na sony)

    Skoro dobry pomysl to na 100% zerzniete z jajpada.

  • 10. Data: 2011-10-22 13:52:22
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu So 22 10 2011 14:27, JoteR pisze:

    > NTG.
    > http://www.jakpoderwac.com/

    Nie uwzględnia +100 do lansu na dzielni, jak ma się iCośtam ;-)

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D