  • 1. Data: 2015-08-04 14:22:29
    Temat: Kupno Cross/Enduro 125cm²
    Od: Smyq <tola005@_NOSPAM_o2.pl>

    Cześć jestem Kevin mam 16 lat wazę 75kg i mam 183cm Wzrostu.
    Na początek chciał bym przeprosić za ortografie, niestety nie mieszkam w
    Polsce przyjeżdżam tylko na Urlopy i ferie .

    Szukałem już dużo porad o Crossach/Enduro 125cm&#178; !

    Dla mnie przyszedł, czas na lepszy motor jeżdżę już na crossach/enduro od
    6 roku życia .
    Mój pierwszy motor to był, taki mini cross potem motorynka, potem Gilera
    GSM 80 do dzisiaj .
    Mam dużo pojęcia jak jeździć "zachować" się na takim motocyklu .

    Niestety jak na moja jazdę taka Gilera to nie wystarcza dla mnie nie idzie
    w terenach.Gilera została sprzedana .

    I teraz mam pytanie do was szukam 125cm&#178; mam już prawo jazdy na
    125cm&#178; 2 Austrii można robić prawo jazdy na motor 125cm&#178; już od
    16 lat.

    Szukam coś w 2Suwie 125 marki Kawasaki,Gilera,Honda,Suzuki,KTM,Husqvarna
    Cross lub Enduro ?

    Mój budżet to coś kolo 20 000 zł .

    Dzięki pozdrawiam Kevin .

  • 2. Data: 2015-08-06 11:05:57
    Temat: Re: Kupno Cross/Enduro 125cm&#178;
    Od: mmaurycy <m...@g...com>

    Szukam coś w 2Suwie 125 marki Kawasaki,Gilera,Honda,Suzuki,KTM,Husqvarna
    > Cross lub Enduro ?
    >
    > Mój budżet to coś kolo 20 000 zł .
    >
    > Dzięki pozdrawiam Kevin .
    >

    > --

    Jeśli w dwusuwie rozważ yamahe DT125 nawet DT50 którą jeździłem całkiem
    nie źle sobie radziła w lekkim terenie a masę mam zdecydowanie większą.

    --
    mmaurycy
    Hyosung GT650

  • 3. Data: 2015-08-07 12:44:40
    Od: KJ <p...@b...pl>

    W dniu wtorek, 4 sierpnia 2015 14:22:31 UTC+2 użytkownik Smyq napisał:

    > Szukam coś w 2Suwie 125 marki Kawasaki,Gilera,Honda,Suzuki,KTM,Husqvarna
    > Cross lub Enduro ?
    >
    > Mój budżet to coś kolo 20 000 zł .

    W Zasadzie dowolna setka w dwusuwie typu hard-enduro.
    Husky została kupione przez KTM i nie wiadomo jak długo będą części dostępne.
    A w Polsce to najłatwiej o części do KTM potem japsy do których dorzuciłbym yamahe.

    KJ