  • 11. Data: 2009-01-02 13:38:08
    Temat: Re: Kupno używanego laptopa - mam swój typ, ale...
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Nie kazdy model tak pójdzie - no i co w przypadku chwilowego zaniku napięcia?
    JaC

    -----

    > wybrałem ofertę z uszkodzoną całkowicie baterią - cały czas będzie pracować na
    zasilaczu.

  • 12. Data: 2009-01-02 13:40:09
    Od: "x4y4" <x...@o...pl>

    > Wiesz, pracować się *da*. Ale XP z 256 MiB, nawet bez Open-
    > Office, to muł. Nawet Firefox dostaje skrzydeł z większą
    > pamięcią dopiero (a używania IE nie polecam).
    >
    > Naprawdę, do XP używanego jako coś więcej niż maszyna do
    > pisania nie polecam mniej niż 384 MiB pamięci, a najlepiej
    > jednak te 512 MiB.

    jest taka wersja XP nazwa se minixp 2.5 PL bodajze odchudzona z wszelakiego
    "dobra" i ona to bardzo fajnie sprawuje sie na tego typu sprzecie o slabych
    parametrach.
    256 MB to naprawde duzo dla takiego systemu, a mozna spoko pisac w wordzie
    przy 96 MB.
    Oddzielna kwestia to warunki licencji. Ale mysle ze, jesli ktos sie uprze,
    to spreparuje sobie windowsa o niewiele wiekszym zapotrzebowanu sprzetowym
    korzystajac z darmowych odchudzaczy dostepnych w Necie.

    zdrowko
    x4y4

  • 13. Data: 2009-01-02 13:49:06
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Radosław Sokół napisał/a:

    > 512 MiB minimum.

    > Mało. 3x USB polecam jako minimum. 2x USB tylko w przypadku,
    > gdy są daleko od siebie.

    Czy jeśli w rozgałęziaczu USB włączona jest drukarka, skaner, adapter
    bluetooth, to USB gorzej działa? Czy nie ma różnicy?

    --
    animka

  • 14. Data: 2009-01-02 13:50:11
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Np.:
    " Niestety dzisiaj rezydentny skaner antywirusowy, blokujący moment instalacji, a nie
    wykrywający już zainstalowane wirusy, jest 10x ważniejszy."
    Przecież wiesz, kto i kiedy to pisał i jak rezydent zamula powolne systemy.
    JaC

    -----

  • 15. Data: 2009-01-02 13:55:49
    Od: "x4y4" <x...@o...pl>

> [...]

    Czy jeśli w rozgałęziaczu USB włączona jest drukarka, skaner, adapter
    bluetooth, to USB gorzej działa? Czy nie ma różnicy?

    mam toshibe r400 ktora ma 2x usb
    Jesli podlacze koncentrator usb na zasilaczu tam sobie wepne mysz optyczna
    inteliexplorer 4.0a klawiature microsoftu 4000 i prznosy dysk maly 2,5 cala
    to po jakms czasie albo klawiatura przestaje dzialac albo dysk tak strzela
    jakby padla glowica ale to po prostu brak napieca), albo msz staje

    x4y4

  • 16. Data: 2009-01-02 14:08:02
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > BTW może HP (nc6220??) spełni Twoje oczekiwania, tak czy inaczej mają
    > dobrą obsługę posprzedażną.

    Noo, np. matryca do podobnego hp nc 6320 kosztuje u nich ponad 500$.
    Rzeczywiscie swietnie.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 17. Data: 2009-01-02 14:47:43
    Od: "michalek" <m...@g...com>

    Użytkownik " 666" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
    > Nie kazdy model tak pójdzie - no i co w przypadku chwilowego zaniku
    napięcia?
    > JaC

    To samo co zrobiłby gdyby to był komputer stacjonarny (bez
    baterii przecież)

  • 18. Data: 2009-01-02 14:50:51
    Od: "michalek" <m...@g...com>

    > Właśnie w Thinkpadzie T23 jest Pentium III Mobile. Mam ofertę kupna za
    > 560zł z odbiorem osobistym, gwarancją i ewentualnym serwisem więc chyba
    > lepszej oferty nie znajdę.

    Polecam taki wybór. Ale jeśli nie dołożysz pamięci, to rzeczywiście
    będzie się mulił.
    Chyba że masz możliwość zainstalowania Win2000 zamiast XP.
    Ja pracuję na takim komputerze z 256MB i Win2000. Działa
    poprawnie szybko.

    Gdybym chciał się przesiadać na XP musiałbym dokładać
    pamięci.

  • 19. Data: 2009-01-02 15:02:12
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    666 pisze:
    > Nie kazdy model tak pójdzie

    A to coś nowego? Może nie ruszyć z baterią trupem? Które modele tak mają
    lub miały? Będę odbierał osobiście, więc taką rzecz sprawdzę na pewno;)
    |TOMASZEK - antysemita, homofob, rasista |
    |e-mail: d...@g...com |

  • 20. Data: 2009-01-02 15:02:16
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    A wolisz bezmarkowe bez zadnego serwisu?
    To tak jak z samochodami i ASO, lepiej mieć niż nie mieć.

    Z HP przykładowo przyślą Ci bezpłatnie płytkę ze sterownikami i systemem po
    zarejstrowaniu uzytkownika, nawet do uzywanego sprzeta kupionego na aukcji za
    granicą.
    Do tego do pobrania znów za free wzorowe instrukcje serwisowe, których inne nawet
    niektóre markowe firmy nie chcą w ogóle udostępniać.
    JaC

    -----