  • 1. Data: 2010-04-28 23:10:10
    Temat: Kupować czy też nie - do oceny
    Od: GK <g...@g...pl>

    Według opisu to ideał, może coś ze zdjęć wynika?
    http://tnij.org/goke
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 2. Data: 2010-04-28 23:39:00
    Temat: Re: Kupować czy też nie - do oceny
    Od: DoQ <p...@g...com>

    GK pisze:
    > Według opisu to ideał, może coś ze zdjęć wynika?
    > http://tnij.org/goke

    Taki troche chujowy...

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 3. Data: 2010-04-29 07:25:38
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    GK pisze:
    > Według opisu to ideał, może coś ze zdjęć wynika?
    > http://tnij.org/goke
    > Pozdrawiam,
    > Grzegorz

    witaj
    nie wiele pomogę ale z zewnątrz zdjęcia są dobrze zrobione ale
    oczywiście ze środka jest jedno w dodatku jakieś ciemne i z boku.
    Ja rozumiem że klisza jest droga i dopiero po wywołaniu u fotografa
    widać co wyszło ale handlarz mógłby ciut więcej zainwestować w fotki :>.
    pozdrawiam
    marcin

  • 4. Data: 2010-04-29 08:34:47
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    > http://tnij.org/goke

    Nie, żebym się czepiał,
    ale przebieg - można rzec - standardowy ;-)
    P.

  • 5. Data: 2010-04-29 11:35:13
    Od: "G.K." <g...@g...pl>

    Pan Piskorz pisze:

    > Nie, żebym się czepiał,
    > ale przebieg - można rzec - standardowy ;-)
    > P.

    Przebieg jak przebieg... pewnie kręcone. Oglądałem to auto, kierownica w
    porządku, bez wywalonych przycisków, mieszek od biegów nie zniszczony,
    nakładki na pedały wyglądają ok, to znaczy hamulec ma nakładkę
    ładniejszą, mniej wytartą, nakładka na sprzęgło jest bardziej wytarta,
    ale równomiernie. Czasem widuje się zjechane nakładki z jednej strony,
    tu raczej są równomiernie wytarte. Co więcej... hmm, ogólnie auto
    wyplakowane w środku, ale w niektórych miejscach tych bardzo ukrytych
    widać pokłady kurzu, np. w prowadnicach siedzeń, tak samo w schowku
    tylnym na apteczkę. Nie znam się na oplach ani na zafirze, nie bardzo
    wiem, co należało by sprawdzić przed zakupem. Wizualnie jest ładna,
    przejechałem się nią parę km, w porównaniu do mojego starego auta bardzo
    ładnie się zbiera, tylko ma bardzo czuły pedał gazu. Nie wiem czy to
    wynika z mojego przyzwyczajenia, moje stare zbiera się powoli, z
    opóźnieniem, tu jest inaczej - reakcja jest natychmiastowa.
    Myślałem, że może ktoś się czegoś dopatrzy na co mógłbym zwrócić
    uwagę... Aha, silnik nie myty, zakurzony.
    I jeszcze jedno, po przekręceniu kluczyka celem odpalenia pojawia się na
    chwilę jakiś napis na wyświetlaczu ale gaśnie po zapaleniu. Nie pamiętam
    co na nim było, ale sprzedający mówił, że to normalne i że po odpaleniu
    napis powinien zniknąć. Może ktoś kto ma Opla się wypowie odnośnie
    komputera? Może coś można posprawdzać i jak?
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 6. Data: 2010-04-29 12:33:23
    Od: "M1SLQ" <mbierwia@w_domenie_o2.pl>

    > kierownica w porządku, bez wywalonych przycisków, mieszek od biegów
    > nie zniszczony, nakładki na pedały wyglądają ok

    Na to nie patrz, te elementy się przekłada (oczywiście nikt nie włoży
    funkiel nówki mieszka albo kierownicy, bo wygląda podejrzanie, ale takie
    2-3 letnie są w sam raz)

    > Aha, silnik nie myty, zakurzony.

    Też można umyć olej a później się przejechać po polnej drodze, żeby
    wyglądało autentycznie

    Sprawdź spasowanie blach (szczeliny) i lakier.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2010-04-29 13:30:47
    Od: "G.K." <g...@g...pl>

    M1SLQ pisze:

    > Sprawdź spasowanie blach (szczeliny) i lakier.

    Szczeliny sprawdzałem, wyglądały ok. Jeszcze będę sprawdzał budę
    miernikiem grubości lakieru. Ogólnie cena z ogloszenia do utargowania -
    juz sie dogadywalem. Rocznik 1999 wiec żadna rewelacja, widziałem z tego
    i po 10 tys... No nic, obejrzę jeszcze z siostrzeńcem, on naprawia auta,
    może coś jeszcze wyłapie. Nie wiem jednak do czego sie przyczepiac... W
    sumie auta potrzebuje na ok. 3 lata, potem bede chcial zmienic.

    > Pozdrawiam

    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 8. Data: 2010-04-29 13:37:17
    Od: "G.K." <g...@g...pl>

    G.K. pisze:
    Sprawdzalem siedzenia i tapicerke, nie sa wytarte, jedynie troche
    bardziej wytarta jest tapicerka na drzwiach od strony kierowcy, nieduzo
    ale zauwazalnie. Inne rzeczy jak przelaczniki, klamki itd wygladaja ladnie.
    Na tyle tapicerka tez jest ok, nie widac zbytniego zuzycia.
    No nic, zaryzykuje pewnie.... żonie sie auto podoba.

    Chyba ze ktos mi da jakies argumenty na nie.
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 9. Data: 2010-04-29 14:01:26
    Od: "M1SLQ" <mbierwia@w_domenie_o2.pl>

    > Chyba ze ktos mi da jakies argumenty na nie.

    No niestety :)

    Jeśli auto 100% zgodne z opisem i zdjęciami, to IMO warto kupić.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2010-04-29 14:42:23
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "G.K." <g...@g...pl> wrote in message

    > Chyba ze ktos mi da jakies argumenty na nie.

    Podstawowy argument, facet w Zafirze wyglada jak.. nie wiem jak co.

    Pozdrawiam
    Kamil