  • 1. Data: 2009-06-30 09:59:59
    Temat: Kwality: "Zawartość tagu div składa się w 84 % z wyrazów w języku obcym. Brak atrybutu lang może"
    Od: "lamer" <l...@p...pl>

    Hej
    Ethanakowski kwality.polip.com wyrzucił mi komunikat:
    "
    Zawartość tagu div składa się w 84 % z wyrazów w języku obcym. Brak atrybutu
    lang może spowodować błędne wyświetlanie na niektórych przeglądarkach oraz
    błędną interpretację przez screenreadery
    "
    Jest to div zawierający listę języków, w których dostępna jest strona. Nazwa
    każdego jezyka jest w tym języku napisana, np:
    Polski
    English
    Deutsch

    Nie chcę oszukiwać tego testera (249/255 mnie zadowala), ale zrobić to tak,
    jak należy.
    Każdą nazwę języka opakować w jakiś span/div i dodać mu atrybut lang?

    lamer

  • 2. Data: 2009-06-30 10:18:36
    Od: "Radek N." <n...@g...pl>

    lamer pisze:
> [...]
    > tak, jak należy.
    > Każdą nazwę języka opakować w jakiś span/div i dodać mu atrybut lang?

    <hx>Wersje językowe:</hx>
    <ul>
    <li>
    <a title="Niemiecki" href="de/...">
    </a>

    Radek N.

  • 3. Data: 2009-06-30 10:31:39
    Od: Grzesiek <f...@i...tld>

    I jeszcze lektura:
    http://www.w3.org/International/articles/language-ta
    gs/
    http://www.w3.org/International/questions/qa-when-xm
    llang.pl.php

  • 4. Data: 2009-06-30 14:19:05
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Radek N. napisał:
    ><hx>Wersje językowe:</hx>
    ><ul>
    ><li>
    ><a title="Niemiecki" href="de/...">
    ></a>

    jakby być super poprawnym to można wpakować hreflang do a.

    m.
    --
    LaTeX + Vim = http://vim-latex.sourceforge.net/
    Vim Universal Templates: http://vim.sf.net/script.php?script_id=1078

  • 5. Data: 2009-06-30 17:34:47
    Od: ethanak <s...@b...pl>

    Dnia Tue, 30 Jun 2009 14:19:05 +0000, Mikolaj Machowski napisał(a):

    [..]
    > jakby być super poprawnym to można wpakować hreflang do a.

    ...albo olać Kwalitego?

    ethanak
    --
    mailto=window.atob('ZXRoYW5ha0Bwb2xpcC5jb20=');
    http://milena.polip.com/ - nie czekam na Ivo!

  • 6. Data: 2009-06-30 17:55:21
    Od: "lamer" <l...@p...pl>

    Użytkownik "ethanak" <s...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Dnia Tue, 30 Jun 2009 14:19:05 +0000, Mikolaj Machowski napisał(a):
    >
    > [..]
    >
    > ...albo olać Kwalitego?

    Jak śmiesz?! Co to wogóle za pomysł! Heretyk!!! Już piszę do ethanaka i On
    skopie Ci tyłek!!! Zobaczysz Ty heretyku jeden!!!1111
    :P
    Ma być ładnie i solidnie, bo robię dla siebie, co prawda nie izbę
    wytrzeźwień jak w znanym dowcipie, ale... :)

    lamer

  • 7. Data: 2009-06-30 18:45:13
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 30 Jun 2009 17:34:47 +0000 (UTC), ethanak napisał(a):

    > ...albo olać Kwalitego?

    No czekałem, kto rzuci ten komentarz... ;)

    Tak mnie się pokojarzyło to hasło "wag the dog" zabawnie, bo przeca to
    narzędzie tylko i ma pomagać, a nie ograniczać, a tu taaacy puryści ;D

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 8. Data: 2009-06-30 19:10:10
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    ethanak napisał:
    > Dnia Tue, 30 Jun 2009 14:19:05 +0000, Mikolaj Machowski napisał(a):
    >
    > [..]
    >
    > ...albo olać Kwalitego?

    Uwagę odrzucamy jako niekonstruktywną :)

    m.