  • 1. Data: 2009-06-26 19:22:04
    Temat: Tekst w divie ?
    Od: hazet <h...@n...pl>

    Witam, czy można puścić tekst w samym divie ?

    Nie będzie to jakiś długi paragraf ale np. informacje ze stopki czy o
    autorze i godzinie ?

    Czy lepiej będzie dać to w p ?

  • 2. Data: 2009-06-26 19:49:57
    Temat: Re: Tekst w divie ?
    Od: Krzysztof Warunek <k...@w...pl>

    hazet pisze:
    > Witam, czy można puścić tekst w samym divie ?

    można, ale... div nie do tego służy

    > Nie będzie to jakiś długi paragraf ale np. informacje ze stopki czy o
    > autorze i godzinie ?

    span + ew. ostatnio dyskutowane mikroformaty

    > Czy lepiej będzie dać to w p ?

    nie wiem czy tekst typu "jerzy 21.06.2009" zasługuje na p
    ;)

    --
    pozdrawiam,

    Krzysztof Warunek

    *In specialibus generalia quaerimus*

  • 3. Data: 2009-06-26 20:04:18
    Od: hazet <h...@n...pl>

    Krzysztof Warunek pisze:

    > można, ale... div nie do tego służy

    > span + ew. ostatnio dyskutowane mikroformaty

    > nie wiem czy tekst typu "jerzy 21.06.2009" zasługuje na p
    > ;)

    To znaczy tekst jest już w spanie.
    Objąłem dodatkowym blokiem aby lepiej go wypozycjonować i odzielić.

  • 4. Data: 2009-06-26 20:11:36
    Od: Krzysztof Warunek <k...@w...pl>

    hazet pisze:

    > To znaczy tekst jest już w spanie.
    > Objąłem dodatkowym blokiem aby lepiej go wypozycjonować i odzielić.

    sensu raczej nie ma

  • 5. Data: 2009-06-26 20:22:54
    Od: "Radek N." <n...@g...pl>

    Krzysztof Warunek pisze:

    > sensu raczej nie ma

    Więc właśnie.

    Jest całkiem poprawną formą.
    Nie widzę żadnego powodu, dla którego ma tutaj się znaleźć span.

    --
    Radek N.

  • 6. Data: 2009-06-26 20:47:15
    Od: Krzysztof Warunek <k...@w...pl>

    Radek N. pisze:

    > Więc właśnie.

    > Jest całkiem poprawną formą.
    > Nie widzę żadnego powodu, dla którego ma tutaj się znaleźć span.
    po zastanowieniu, kolega jak najbardziej ma racje, kajam sie

    złe przyzwyczajenia że div to tylko kontener dla innych tagów

  • 7. Data: 2009-06-26 23:05:26
    Od: "monter.FM" <i...@m...fm>

    Krzysztof Warunek pisze:
    > po zastanowieniu, kolega jak najbardziej ma racje, kajam sie
    > złe przyzwyczajenia że div to tylko kontener dla innych tagów
    Mnie się wydaje, że <div> to ostateczność. Może ciut (podkreślam _ciut_
    ) bardziej semantycznie będzie <p class="tralala">tralala</p>
    :-)
    --
    http://monter.FM
    Archiwum JW23, parodie, miksy muzyczne, polityczne, programowe...

  • 8. Data: 2009-06-27 10:54:04
    Od: hazet <h...@n...pl>

    Radek N. pisze:

    > Więc właśnie.

    > Jest całkiem poprawną formą.
    > Nie widzę żadnego powodu, dla którego ma tutaj się znaleźć span.

    jest powód dla mikroformatów.

  • 9. Data: 2009-06-28 15:08:36
    Od: hazet <h...@n...pl>

    > nie wiem czy tekst typu "jerzy 21.06.2009" zasługuje na p
    > ;)

    fragment z http://www.happycog.com/ (chyba nie trzeba nikomu
    przedstawiać ;] )

    Widocznie zasługuje.

  • 10. Data: 2009-06-28 15:13:55
    Od: ethanak <s...@b...pl>

    Dnia Sun, 28 Jun 2009 17:08:36 +0200, hazet napisał(a):
    [...]
    > fragment z http://www.happycog.com/ (chyba nie trzeba nikomu
    > przedstawiać ;] )

    Z praktyki:

    [ethanak@moiraine milena-0.2]$ echo 25.06.09 | milena -vp
    16: dwudziestego piątego czerwca dziewięć
    [ethanak@moiraine milena-0.2]$ echo June 25, 2009 | milena -vp
    1: june dwadzieścia pięć
    16: dwa tysiące dziewięć

    Co lepsze?

    > Widocznie zasługuje.

    Hm...
    --
    mailto=window.atob('ZXRoYW5ha0Bwb2xpcC5jb20=');
    http://milena.polip.com/ - nie czekam na Ivo!