  • 1. Data: 2009-10-09 09:53:08
    Temat: LG 32LH2000 - szumy w dźwięku
    Od: "bhk" <bkot@_USUN_polsoft.pl>

    Witam,
    Kupiłem wczoraj TV LCD: LG 32LH2000.
    Zauważyłem jednak coś niepokojącego, a mianowicie
    słyszalne są szumy w dźwięku. Zwłaszcza jak poziom dźwięku
    jest stosunkowo niewielki. Czy ktoś spotkał się z takim problemem?
    Na elektroda.pl znalazłem posta, gdzie ktoś opisuje podobny problem, jednak
    nie ma żadej innej informacji. Jakość sygnału powinna być ok (kablówka),
    poza tym
    2 inne telewizory podłanczane pod ten sam kabel mają wręcz krystaliczny
    dźwięk.

    Bogdan Kot

  • 2. Data: 2009-10-09 10:37:09
    Temat: Re: LG 32LH2000 - szumy w dźwięku
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Ja osobiście mam 42lh7000 i trzaski pojawiają się wyłacznie na polsacie w
    trakcie reklam, gdy dominuje biłay kolor. Widać wtedy jakby iskierki na tych
    białych powierzchniach a w głośnikach słychać trzaski.

    Niby jest na to łatka http://lge.pl/support/download_soft.jsp wybierz z
    listy telewizor (nie lcd ani nic innego tylko telewizor)
    i wgraj ODPOWIEDNI soft do tv. Mi łatka do lh7000 nie pomogła.

    Za to wiem jak odblokować usb w modelu 3000 i 4000. Jeżeli masz usb to
    pewnie też się da i za free można oglądać zdjęcia, filmy (Divx ale nie HD) i
    słuchać muzyki.

    Odezwij się na priv to powiem jak.

    PC

    P.S. Jakby co to usuń kreski z adresu.

  • 3. Data: 2009-10-09 13:31:53
    Od: "bhk" <bkot@_USUN_polsoft.pl>

    Użytkownik "PC" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > listy telewizor (nie lcd ani nic innego tylko telewizor)
    > i wgraj ODPOWIEDNI soft do tv. Mi łatka do lh7000 nie pomogła.

    Dzieki za informację.
    Faktycznie na stronie jest soft, który teoretycznie powinien poprawić
    sytuację.
    Gdyby ktoś miał jeszcze jakieś doświadczenia z TV tej marki/serii będę
    wdzięczny za wszelakie informacje.
    Jak na razie zastanawiam się czy próbować oddawać TV, czy jednak zmiana
    softu zakończy temat. Problem jest taki ze jak sam wgram nowy soft to nie
    wiem
    jak tam potem od strony gwarancyjnej to będzie wyglądało.

    Pozdrawiam,
    bhk

  • 4. Data: 2009-10-09 15:08:50
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll>

    Użytkownik "bhk" <bkot@_USUN_polsoft.pl> napisał w wiadomości

    > softu zakończy temat. Problem jest taki ze jak sam wgram nowy soft to
    nie
    > wiem
    > jak tam potem od strony gwarancyjnej to będzie wyglądało.

    jak to jak? Każdy pretekst jest dobry. Doskonale wiedzą, że sprzedają
    chłam i nie Ty pierwszy wrócisz z reklamacją. Łosi, którzy sobie coś
    aktualizowali zapewne odsyłają z kwitkiem.
    Reklamuj pod zarzutem niezgodności towaru z umową (wymiana towaru lub
    zwrot kasy).

    e.

  • 5. Data: 2009-10-09 18:12:03
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    Użytkownik "entroper" <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll> napisał w
    wiadomości news:hanjgq$nv3$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "bhk" <bkot@_USUN_polsoft.pl> napisał w wiadomości
    (ciap)
    > Reklamuj pod zarzutem niezgodności towaru z umową (wymiana towaru lub
    > zwrot kasy).

    Dokładnie Tak!
    Jaki soft, jaka aktualizacja, niech zabierają złom spowrotem!

    Włodek