  • 1. Data: 2010-01-07 20:45:04
    Temat: Laptop Dell Inspiron 1720
    Od: X-rye <d...@i...pl>

    Witam serdecznie.

    Mam problem z napedem optycznym w laptopie Dell Inspiron 1720.
    Chodzi o to, ze z dnia na dzien wyswietlil mi sie wykrzyknik w
    menadzerze urzadzen przy stacji dyskow TSSTcorp DVD+-RW TS-L632H i
    naped zniknal z dostepnych urzedzen w Moim koputerze.
    Szukalem sterownikow do tego napedu w sieci, ale niestety nie moge
    znalezc.

    Wiec prosilbym kogos, kto posiada tego typu laptop z zainstalowanym
    Win XP o przeslanie mi plikow sterownika - najlepiej tych, ktore
    wyswitla sie na liscie Szczegolow sterownika w Menadzerze urzadzen.

    Pozdrawiam, Piotr.

  • 2. Data: 2010-01-08 10:32:24
    Temat: Re: Laptop Dell Inspiron 1720
    Od: Marcin Zawadzki <z...@g...com>

    On Jan 7, 8:45 pm, X-rye <d...@i...pl> wrote:
> [...]
    > Win XP o przeslanie mi plikow sterownika - najlepiej tych, ktore
    > wyswitla sie na liscie Szczegolow sterownika w Menadzerze urzadzen.

    [...]

    Witaj,
    ja spróbowałbym najpierw wyciągnąć napęd, po czym włożyć go spowrotem.
    Być może to tylko sprawa utraty połączenia.
    Żeby napęd wyciągnąć, musisz najpierw wykręcić śrubkę zabezpieczającą
    - łatwo ją znajdziesz pod spodem.
    Powodzenia.
    --
    pozdrawiam
    Marcin Zawadzki

  • 3. Data: 2010-01-10 10:36:19
    Od: Chichotek <z...@y...cy>

    Był 7 styczeń (czwartek) gdy o godz. 21:45 *X-rye* napisał(a):

    > Wiec prosilbym kogos, kto posiada tego typu laptop z zainstalowanym
    > Win XP o przeslanie mi plikow sterownika

    A nie możesz zajrzeć na strone Della?

    --
    Pozdrawiam, Chichotek
    P5Q Pro, E8400@Scythe Ninja, Szafir HD4870 512MB, 4x2GB A-Data Vitesta 800+,

  • 4. Data: 2010-01-29 10:10:18
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    X-rye pisze:
    > Szukalem sterownikow do tego napedu w sieci, ale niestety nie moge
    > znalezc.

    Bo nie ma *osobnych* sterowników do napędów optycznych. Są
    wbudowane w sam system.

    Albo zepsułeś sobie w jakiś sposób system operacyjny, albo
    coś w komputerze jest uszkodzone. Wyeliminuj najpierw system,
    robiąc sobie kopię danych (lub obraz całego dysku) i przywra-
    cając fabryczny system z płyty lub partycji ratunkowej.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 5. Data: 2010-01-29 12:36:27
    Od: zen3x <z...@o...pl>

    On 7 Sty, 21:45, X-rye <d...@i...pl> wrote:
> [...]
    > Win XP o przeslanie mi plikow sterownika - najlepiej tych, ktore
    > wyswitla sie na liscie Szczegolow sterownika w Menadzerze urzadzen.

    W przypadku tego laptopa della stawiałbym raczej na wymianę napędu niż
    zabawę ze sterownikami. Często następuje uszkodzenie elektroniki w tym
    modelu napędu toshiby. Jak masz go jeszcze na gwarancji to zgłoś
    uszkodzenie della. Wymiana następuje w ciągu 72 godzin.