  • 1. Data: 2015-03-30 18:45:29
    Temat: Laptop Lenovo T530 - upgrade procesora
    Od: Netx <n...@c...pl>

    Mam takie pytanie jak byście oceniali szanse że w laptopie Lenovo T530
    zadziała procesor i7-3540m jeśli na liście części zamiennych nie ma tego
    cpu tylko dwu rdzeniowe kończą się na i7-3520m? Kusi mnie żeby
    zalicytować ten CPU i7-3540m na ebay bo jest na razie tanio w licytacji,
    ale nie umiem oszacować szans że on zadziała na moim laptopie. Quady
    odpadają bo moje chłodzenie jest na 35W TDP a wolę mieć szybkie dwa
    rdzenie niż cztery wolniejsze. W tej chwili mam zainstalowany jakiś core i5.

  • 2. Data: 2015-03-31 10:00:56
    Temat: Re: Laptop Lenovo T530 - upgrade procesora
    Od: "pawelWN" <p...@w...com>

    Kup sobie jakis SSD i bedzie to lepsze rozwiazanie niz wymiana procesora.

    Użytkownik "Netx" napisał w wiadomości grup
    .pl...

  • 3. Data: 2015-03-31 10:42:30
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 31 Mar 2015 10:00:56 +0200, pawelWN napisał(a):

    > Kup sobie jakis SSD i bedzie to lepsze rozwiazanie niz wymiana procesora.

    Też jestem takiego zdania.
    --
    Jacek
    Dziesięć przykazań ma 279 słów.

  • 4. Data: 2015-03-31 11:14:43
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Jacek Maciejewski wrote:

    > Też jestem takiego zdania.

    Kup sobie SSHD, będzie taniej, dużo więcej miejsca na dysku i mniej
    problemów niż z SSD.

  • 5. Data: 2015-03-31 11:44:44
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 31 Mar 2015 11:14:43 +0200, Poldek napisał(a):

    > Kup sobie SSHD, będzie taniej, dużo więcej miejsca na dysku i mniej
    > problemów niż z SSD.

    A po co komu na lapku setki GB?? Jak już nie masz desktopa a jednak
    musisz kisić takie ilości danych to dokupić dysk zewnętrzny do lapka. I
    niby to jakich problemów będzie mniej z SSHD niż z SSD?

  • 6. Data: 2015-03-31 11:53:06
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > A po co komu na lapku setki GB?? Jak już nie masz desktopa a jednak
    > musisz kisić takie ilości danych to dokupić dysk zewnętrzny do lapka. I
    > niby to jakich problemów będzie mniej z SSHD niż z SSD?

    Do trzymania danych.
    Ty jak rozumiem masz w laptopie dysk mający mniej niż setkę GB ?
    I skoro tobie taki wystarczy zakładasz ze inny też musi wystarczyć.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2015-03-31 11:59:41
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-03-31 o 11:14, Poldek pisze:

    > Kup sobie SSHD, będzie taniej, dużo więcej miejsca na dysku i mniej
    > problemów niż z SSD.

    Dużo drożej, jakie niby problemy ma SSD?

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 8. Data: 2015-03-31 15:27:08
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 31 Mar 2015 11:53:06 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > Do trzymania danych.
    > Ty jak rozumiem masz w laptopie dysk mający mniej niż setkę GB ?
    > I skoro tobie taki wystarczy zakładasz ze inny też musi wystarczyć.

    Ja w ogóle lapka nie mam, nie żebym nie mógł. Ale po co... lapek służy
    do doraźnego posłużenia się netem w podróży czy terenie lub do pracy z
    jakimś wyspecjalizowanym programem w terenie a ja tego nie potrzebuję.
    Wrzucasz tam co będziesz potrzebował na wyjeździe a po powrocie robisz
    porządek. Lapek jako jedyny komp w domu ma rację bytu tylko w
    sporadycznych przypadkach (np. kiedy więcej pracujesz w terenie niż w
    domu) i wtedy masz dysk zewnętrzny na domowy magazyn śmieci i zdjęć z
    cioci imienin. I proszę mi nie wciskać jakchś dziwnych implikacji.

  • 9. Data: 2015-03-31 15:27:37
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

> [...]

    domu) i wtedy masz dysk zewnętrzny na domowy magazyn śmieci i zdjęć z
    cioci imienin. I proszę mi nie wciskać jakchś dziwnych implikacji
    obliczonych na zrobienie flejma.

  • 10. Data: 2015-03-31 16:27:49
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Ja w ogóle lapka nie mam, nie żebym nie mógł. Ale po co...

    To dlaczego nie mając nawet laptopa narzucasz innym jakąś
    pojemność dysku ? która wedle specjalisty nie mającego laptopa
    ma być dla nich wystarczająca. Syn byłego pierwszego sekretarza
    czy innej czerwonej swołoczy ?