  • 1. Data: 2015-04-02 00:17:42
    Temat: kamerka
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    nad matrycą w laptopie mam kamerkę, jak ją odaplić i czym?

  • 2. Data: 2015-04-03 08:29:10
    Temat: Re: kamerka
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2015-04-02 00:17, platformowe głupki wrote:
    > nad matrycą w laptopie mam kamerkę, jak ją odaplić i czym?

    Nieśmiało zaproponuje programem, który korzysta z kamerki.

  • 3. Data: 2015-04-03 21:02:37
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    trudno się nie zgodzić, ale na przykład jakim?

  • 4. Data: 2015-04-03 22:29:39
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2015-04-03 21:02, platformowe głupki wrote:
    > trudno się nie zgodzić, ale na przykład jakim?

    Zależy do czego potrzepujesz. Skype, Yahoo Messenger, dowolny inny
    komunikator, obsługujący video. Jeżeli nagrywać - np. darmowa wersja
    Debut Video Capture. Zresztą poszukaj w laptopie - może masz jakiś
    program już zainstalowany przez producenta.

  • 5. Data: 2015-04-04 03:52:32
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    platformowe głupki wrote in <news:mfhqq7$q73$1@node1.news.atman.pl>
    > nad matrycą w laptopie mam kamerkę, jak ją odaplić i czym?

    Zapalniczką? ;-)

    Nagrywanie wideo pod Windowsem:
    SharpCap
    http://sites.google.com/site/rwgastro/sharpcap
    www.nauka.rk.edu.pl/w/p/sharpcap-nagrywanie-klipow-a
    vi-z-webcamow/

    Microsoft VidCap

    Pod Linuksem:
    GTK+ UVC Viewer
    http://guvcview.sourceforge.net

    Swoja droga, jesli chcesz uzyc kamery jako aparatu cyfrowego, mozesz
    znacznie polepszyc jakosc fotografii statycznych ujec poprzez stackowanie.
    http://en.wikipedia.org/wiki/Shift-and-add
    Filmujesz przez kilka sekund NIERUCHOMA scene, by potem klatki nalozyc na
    siebie.
    www.astronomie.be/registax
    www.avistack.de
    www.astrokraai.nl/autostakkert.php