  • 1. Data: 2012-05-29 14:27:57
    Temat: Laptop dla dziecka
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Doradzcie - jakiego laptopa wybrac dla 9-letniego dziecka?
    Stacjonarny niestety nie moze byc, musi byc laptop. Netbooki odpadaja przez
    za maly ekran.

    Wymagania: ekran wiekszy niz 15 cali, w miare trwala klawiatura i osprzet.

    Ma sluzyc do gier (ale nic wymagajacego graficznie), nauki, filmow, tak ze
    pierdylion rdzeni jest raczej zbedny.

    Ograniczenia - cena. Idealnie bylo sie zmiescic w 1500 zl.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 2. Data: 2012-05-29 14:32:13
    Temat: Re: Laptop dla dziecka
    Od: Einstein <e...@g...pl>

    W dniu 2012-05-29 14:27, Maciek pisze:

> [...]
    > pierdylion rdzeni jest raczej zbedny.
    >
    > Ograniczenia - cena. Idealnie bylo sie zmiescic w 1500 zl.

    Okres komunijny chyba po woli dobiega końca?

  • 3. Data: 2012-05-29 14:37:44
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Einstein" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Okres komunijny chyba po woli dobiega końca?

    Może tak: "po woli do biega"
    Idź na ca łość Ein stein :)

    --
    marfi

  • 4. Data: 2012-05-29 14:48:27
    Od: Einstein <e...@g...pl>

    W dniu 2012-05-29 14:37, marfi pisze:
    > Użytkownik "Einstein" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Może tak: "po woli do biega"
    > Idź na ca łość Ein stein :)

    Tak to jest jak piszesz i myślisz o czymś innym.
    A tak na poważnie. Widziałem już laptopy po takich dzieciach. Nie można
    tego było nazwać komputerem, wygląd odstraszał. Dlaczego nie może być
    stacjonarny? Mało miejsca na biurku czy taki ternd?

  • 5. Data: 2012-05-29 15:09:39
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 29 May 2012 14:32:13 +0200, Einstein napisał(a):

    > Okres komunijny chyba po woli dobiega końca?

    Pudlo. Zreszta - jakie to by mialo znaczenie?

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 6. Data: 2012-05-29 15:10:49
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Einstein nabazgrał(a):

    > Okres komunijny chyba po woli dobiega końca?

    Tylko co teraz zrobić z jeżem :)

  • 7. Data: 2012-05-29 15:11:30
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 29 May 2012 14:48:27 +0200, Einstein napisał(a):

    > A tak na poważnie. Widziałem już laptopy po takich dzieciach. Nie można
    > tego było nazwać komputerem, wygląd odstraszał. Dlaczego nie może być
    > stacjonarny? Mało miejsca na biurku czy taki ternd?

    Bo chce laptopa i koniec. A od wyglad i dbalosc o sprzet sie nie martw, to
    juz nie twoj problem.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 8. Data: 2012-05-29 15:15:21
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Maciek nabazgrał(a):

> [...]
    > pierdylion rdzeni jest raczej zbedny.
    > Ograniczenia - cena. Idealnie bylo sie zmiescic w 1500 zl.

    Allegro > laptopy > 17" i więcej > sortowanie cena .... i czekać na cud w
    tej cenie.

  • 9. Data: 2012-05-29 15:39:55
    Od: Czeslawek <c...@g...pl>

> [...]
    > pierdylion rdzeni jest raczej zbedny.
    >
    > Ograniczenia - cena. Idealnie bylo sie zmiescic w 1500 zl.

    Nowy czy używany?
    Jak nowy, to ciężko będzie z tą ceną. Za 1500 to tylko średnio dobry
    netbook lub bardzo kiepski laptop z wydajnością netbooka i matrycą nie
    większą niż 15,6".

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek

  • 10. Data: 2012-05-29 15:42:26
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Czeslawek nabazgrał(a):

    > Nowy czy używany?

    17" za 1500zł ... chyba się nie da ... nawet acer nie ma takich tanich