  • 11. Data: 2012-05-29 15:49:47
    Temat: Re: Laptop dla dziecka
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 29 May 2012 15:15:21 +0200, Chris napisał(a):

    > Allegro > laptopy > 17" i więcej > sortowanie cena .... i czekać na cud w
    > tej cenie.

    E no :)

    Problem w tym, ze ja juz od dawna nie sledze nowinek, polowa nazw niewiele
    mi mowi, a o jakosci poszczegolnych marek mam pojecie niewielkie.

    15 lat temu mialem Thinkpada i to bylo cos, a dzis...

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 12. Data: 2012-05-29 15:56:04
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Maciek nabazgrał(a):

> [...]
    > mi mowi, a o jakosci poszczegolnych marek mam pojecie niewielkie.
    > 15 lat temu mialem Thinkpada i to bylo cos, a dzis...

    Problem w tym że przy twoich wymaganiach musisz kupić używkę, na nówkę
    raczej nie ma szans.
    Co do jakości to każdy producent ma swoją serię domową i biznesową i główna
    różnica to jakość wykonania.

    Proponuje przejść się o ile się da do jakiegoś MM/Saturn/Euro itp ... i
    popmacać różne modele różnych marek i potem poszukać starszych wersji tego
    co się spodobało.

    Nie będę ci polecał konkretnego modelu ani konkretnej marki bo się nie da
    ... :)
    Szukaj modeli popularnych marek/serii bo w razie awari można wtedy dostać
    tanio części, różnie to bywa ze sprzętem używanym.
    Postaraj się wybrać parę modeli i zamieść na grupie wtedy będzie już coś
    więcej wiadomo czego szukasz.

    Może jak będę w domu to zobaczę na szybko bo teraz uciekam z firmy do domu
    ale nie obiecuję bo nei wiem jak będę stał z czasem.

  • 13. Data: 2012-05-29 16:19:54
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 29.05.2012 15:56, Chris pisze:
    > Maciek nabazgrał(a):

    > Problem w tym że przy twoich wymaganiach musisz kupić używkę, na nówkę
    > raczej nie ma szans.

    Nie przesadzasz?

    http://www.euro.com.pl/laptopy-i-netbooki/lenovo-g57
    5-e300-4gb-500gb-w7hp.bhtml

    IMHO mieści się w kryteriach Maćka (15.6 > 15)

    p. m.

  • 14. Data: 2012-05-29 18:53:17
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 29 May 2012 15:15:21 +0200, Chris napisał(a):

    > Allegro > laptopy > 17" i więcej > sortowanie cena .... i czekać na cud w
    > tej cenie.

    No, sprawdzilem... jest pare Acerow, jedno Lenovo i jakies no-name'y.
    Do 1600 zl robi sie wiekszy wybor...

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 15. Data: 2012-05-29 20:44:30
    Od: Chris <s...@s...de>

    W dniu 2012-05-29 16:19, m pisze:

    > IMHO mieści się w kryteriach Maćka (15.6 > 15)

    Domyślam się że te >15" było umowne i chodzi o coś z matrycą >17" :)
    Ciekawe czy mój Sony 16.4" też jest za mały czy już w sam raz :)

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

  • 16. Data: 2012-05-29 21:01:08
    Od: Chris <s...@s...de>

    W dniu 2012-05-29 18:53, Maciek pisze:

    > No, sprawdzilem... jest pare Acerow, jedno Lenovo i jakies no-name'y.
    > Do 1600 zl robi sie wiekszy wybor...

    http://allegro.pl/samsung-rv720-4-500-led-hd-win-7-g
    eforce-520m-i2379664446.html

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

  • 17. Data: 2012-05-29 21:04:00
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 29 May 2012 14:27:57 +0200, Maciek napisał(a):

    > Doradzcie - jakiego laptopa wybrac dla 9-letniego dziecka?
    > Stacjonarny niestety nie moze byc, musi byc laptop. Netbooki odpadaja przez
    > za maly ekran.
    >
    > Wymagania: ekran wiekszy niz 15 cali, w miare trwala klawiatura i osprzet.
    >
    > Ma sluzyc do gier (ale nic wymagajacego graficznie), nauki, filmow, tak ze
    > pierdylion rdzeni jest raczej zbedny.
    >
    > Ograniczenia - cena. Idealnie bylo sie zmiescic w 1500 zl.

    Spójrz na te:
    http://www.progress.pc.pl/index.php?product_id=78&ca
    tegory_id=1&from=20&nm=HP-Pavilion-DV6
    http://www.progress.pc.pl/index.php?product_id=80&ca
    tegory_id=1&from=20&nm=Dell-Precision-M4400
    choć niestety zakładany przez Ciebie budżet przekraczają.

    [ Bóg stworzył człowieka ponieważ rozczarował się małpą. Z dalszych ]
    [ eksperymentów zrezygnował. (Mark Twain) ]

  • 18. Data: 2012-05-29 21:29:54
    Od: Chris <s...@s...de>

  • 19. Data: 2012-05-29 21:32:12
    Od: Chris <s...@s...de>

    W dniu 2012-05-29 21:04, Przemysław Ryk pisze:

> [...]
    tegory_id=1&from=20&nm=Dell-Precision-M4400
    > choć niestety zakładany przez Ciebie budżet przekraczają.

    Tylko że oba mają matryce 15" a autor chciał większą ...

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

  • 20. Data: 2012-05-29 22:21:33
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2012-05-29 14:27, Maciek pisze:

    > Doradzcie - jakiego laptopa wybrac dla 9-letniego dziecka?
    > Stacjonarny niestety nie moze byc, musi byc laptop. Netbooki odpadaja przez
    > za maly ekran.

    9 letnie dziecko i laptop? Znajoma kupiła dziecku, mówiłem, że to bez
    sensu, że lepiej stacjonarny, ale nie, uparła się. Kupiła sama za niemal
    5k. Po 3 miesiącach dziecko wylało cocacolę na laptopa. Dziecko się
    wystraszyło, zamknęło laptopa i odłożyło na półkę, po 3 dniach się
    zorientowała, że dziecko komputera nie używa. Rozbierałem go, sprawna z
    tego została karta wifi i ekran. Reszta zeżarta. Raty dalej spłaca, a w
    stacjonarnym by klawiaturę wymieniła za ~30zł i by było wszystko OK.
    Następny komputer kupuje stacjonarny. A dziecko chce laptopa, "bo to
    trendy jest"