  • 1. Data: 2010-10-25 12:00:05
    Temat: Laptop do 3D Studio i Intericad - do 6000PLN
    Od: " " <m...@N...gazeta.pl>

    Witam,

    Proszę o pomoc w wybraniu modelu laptopa, który będzie najlepszy do programów
    3D Studio i Intericad. Wykorzystywane to będzie do modelowania i renderingu, a
    także prezentowania efektów. Budżet - około 6000PLN (raczej nieprzekraczalny).
    Wiem, ze najlepszy byłby blaszak ale nie ma takiej opcji ze względu na mobilny
    charakter działalności. Co jeszcze przychodzi mi do głowy: przydałby się dobry
    wyświetlacz 17" (ale może być mniejszy), dobry procesor, dużo ramu i wydajna
    karta graficzna (jaka), bateria - znaczenie drugorzędne (dostęp do prądu
    przeważnie jest).

    Pomóżcie bo zginałem w gąszczu marketingowego bełkotu sprzedawców.

    Pozdr,
    Mariusz

  • 2. Data: 2010-10-25 13:25:00
    Temat: Re: Laptop do 3D Studio i Intericad - do 6000PLN
    Od: raviz <r...@v...pl>

    On 2010-10-25 14:00, m...@N...gazeta.pl wrote:
> [...]
    > przeważnie jest).
    >
    > Pomóżcie bo zginałem w gąszczu marketingowego bełkotu sprzedawców.

    Swego czasu rowniez musialem kupic laptopa do tego typu zastosowan. Na
    placu boju pozostal jedynie Dell Precission. Masz porzadna karte Quadra,
    w wielu modelach dostepny jest matowy ekran. Nie spotkalem sie nigdy z
    problemem przegrzewania niezaleznie od czasu renderingu, czy
    uruchomionych gier. Moj wybor ograniczony byl do M6300, ktroy do
    najpiekniejszych nie nalezy, M6400 prezentuje sie znacznie lepiej.
    Chocby ten, tyle ze czerwony:
    http://allegro.pl/dell-precision-m6400-quad-q9100-rg
    b-led-covet-win7-i1284016498.html
    Wiem, cena wyzsza ale to tylko przyklad. Zwroc uwage na rozdz ekranu.
    1900x1200 jest naprawde wskazana. Co ciekawe do mojego lapka przez
    pewien czas mialem podpiete dwa ekrany 24", obsluzyl je bez "mrugniecia
    okiem".
    Pozdrawiam

    PS
    Masz te 2 lata gwarancji NBD