  • 1. Data: 2010-10-24 17:30:44
    Temat: komp do domu do internetu
    Od: krzychu <k...@p...okay.pl>

    wymyslilem sobie cos takiego

    ( chce wykorzystac GPU intela montowane w procesory )

    Core i3 530 2.93 GHz Socket 1156 - 399 zl

    Gigabyte H55M-S2 - 269 zl

    Sata HDD Seagate 1000 GB - 229 zl

    Sata DVD - 69 zl

    RAM - 2 x 2 GB - 239 zl

    co sadzicie o takim zestawieniu ?

    pozdrawiam
    krzychu

  • 2. Data: 2010-10-24 20:33:40
    Temat: Re: komp do domu do internetu
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    > Sata HDD Seagate 1000 GB - 229 zl

    wziąłbym Samsunga albo WDC. Na Seagate psy wieszają więc lepiej nie brać.
    Poza tym warunki gwarancji zniechęcające, chyba tylko 2 lata.

  • 3. Data: 2010-10-24 20:46:34
    Od: Krzysztof Kozioł <k...@g...com>

    On 24 Paź, 22:33, "Doxent" <d...@g...pl> wrote:

    > wziąłbym Samsunga albo WDC. Na Seagate psy wieszają więc lepiej nie brać.
    > Poza tym warunki gwarancji zniechęcające, chyba tylko 2 lata.

    ok

    ja od zawsze z Seagate ;-)

    plyta jednak inna --> GA-H55M-S2H posiada wsparcie dla core i3 gpu i
    zlacze dvi ta wczesniejsza tylko d-sub

  • 4. Data: 2010-10-24 21:42:33
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Doxent" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > wziąłbym Samsunga albo WDC. Na Seagate psy wieszają więc lepiej nie brać.
    > Poza tym warunki gwarancji zniechęcające, chyba tylko 2 lata.

    No właśnie, chyba :) Za to Samsung daje trzy lata od daty produkcji :)
    http://www.samsung.com/pl/support/warrantyinformatio
    n/warrantyInformation.do?page=POLICY.WARRANTY

  • 5. Data: 2010-10-24 21:45:27
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "krzychu" <k...@p...okay.pl> napisał w wiadomości
    > wymyslilem sobie cos takiego
    >
    > ( chce wykorzystac GPU intela montowane w procesory )
    >

    > Core i3 530 2.93 GHz Socket 1156 - 399 zl

> [...]

    Jak tylko do netu, to kup polesingowego Dell'a za cene procesora który
    wybrałeś :)
    P.S. Po co Ci 4GB ramu do przeglądania internetu?

  • 6. Data: 2010-10-24 22:17:25
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    krzychu pisze:
    > wymyslilem sobie cos takiego
    >
    > ( chce wykorzystac GPU intela montowane w procesory )
    >

    > Core i3 530 2.93 GHz Socket 1156 - 399 zl
    >
    > Gigabyte H55M-S2 - 269 zl

    jak do internetu to ja bym pojechał phenomem 2, w okolicach 3GHz i jakąś
    płytą ze zintegrowaną grafą - za mniej niż 200zł. oszczędzisz stówkę
    spokojnie.

    ToMasz

  • 7. Data: 2010-10-24 23:07:26
    Od: OMSON <o...@a...pl>

    Santana pisze:

    > Jak tylko do netu, to kup polesingowego Dell'a za cene procesora który
    > wybrałeś :)
    > P.S. Po co Ci 4GB ramu do przeglądania internetu?

    Bo autor zapomniał wspomnieć o tym, co przyświeca wszystkim kupującym
    tzw. "komputer do netu" - dobre samopoczucie zwiazane z posiadaniem
    sprzętu dobrej klasy - nowego, wydajnego, w miarę przyszłościowego. ;)

    Gdyby rzeczywiście chodziło li tylko o deklarowane potrzeby, kupiłby coś
    starego, z optymalną konfiguracją to takich celów... ;)

    Pzdr, OMSON

  • 8. Data: 2010-10-25 06:56:39
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Użytkownik "OMSON" napisał:

    > Gdyby rzeczywiście chodziło li tylko o deklarowane potrzeby, kupiłby coś
    > starego, z optymalną konfiguracją to takich celów... ;)

    Też tak myślałem do pewnego czasu. Wydaje się jednak, że w związku z
    lawinowo wzrastającą na stronach ilością syfu we flashu już teraz łącze 1024
    bywa za słabe, a potężne procesory nie radzą sobie z obsługą kilku otwartych
    stron. Słabszy sprzęt daje sobie radę jedynie z obsługą poczty i news w
    trybie czysto tekstowym.

    Remek

  • 9. Data: 2010-10-25 06:59:56
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    Remek pisze:

> [...]
    > stron. Słabszy sprzęt daje sobie radę jedynie z obsługą poczty i news w

    Osobiście nie kupiłbym niczego starego (bo wiem, że zawsze znajdzie się
    jakiś kolejny program, który dodatkowo obciąży komputer) :)
    Na takie "domowe potrzeby" widziałbym propozycję ToMasza (sam zresztą
    celowałem ostatnio w taką konfigurację budując komputer na "domowe
    potrzeby").

    Pzdr, OMSON

  • 10. Data: 2010-10-25 07:02:40
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2010-10-25 08:56, Remek pisze:
> [...]
    > stron. Słabszy sprzęt daje sobie radę jedynie z obsługą poczty i news w

    Nie przesadzaj. Athlon 64 x2, 2GB ram i geforce 8600GT nie jest jakąś
    konfiguracją ani nowoczesną ani drogą a do netu, gier filmów na BL ray
    spokojnie styknie.