  • 1. Data: 2022-02-28 11:22:42
    Temat: Laptop... inny
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Potrzebny lekki laptop. Tyle wiem.
    Są marki, które przodują w jakości? Cena do 10 kzł.
    Zakup typowo prestiżowy, ma ładnie wyglądać. Będzie używany do
    przeglądania internetu. Osoba używająca niereformowalna. Otwiera kilka
    przeglądarek na raz i w każdej diesiątki, jeżeli nie setki kart.
    To raczej musi chyba mieć dużo RAM'u.
    Może na nowym sprzęcie uda mi się zmusić ją do używania jednej
    przeglądarki. :-)

    Czym można zaskoczyć w laptopie? Może matowym ekranem?

    Robert

  • 2. Data: 2022-02-28 12:56:02
    Temat: Re: Laptop... inny
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W poniedziałek, 28.02.2022 o 11:22, Robert Wańkowski napisał:

> [...]
    > przeglądarki. :-)
    >
    > Czym można zaskoczyć w laptopie? Może matowym ekranem?

    Dużym ekranem - takim od 17". Lekko nie będzie, ale zmieści
    się na nim i pińć przeglądarek. Niektóre lapki mają nawet
    w nazwie "Prestige", żeby nie było wątpliwości.

  • 3. Data: 2022-02-28 15:58:37
    Od: ptoki <s...@g...com>

    poniedziałek, 28 lutego 2022 o 04:23:15 UTC-6 Robert Wańkowski napisał(a):
> [...]
    > przeglądarki. :-)
    >
    > Czym można zaskoczyć w laptopie? Może matowym ekranem?

    Dell, hp, lenovo robia dosyc solidne sprzety i maja linie biznesowe/prestiżowe.
    Wejdz sobie na ichnie sklepy i poprzegladaj.

    I tu jeszcze uwaga, ostatnio woże sie z jednym takim co ma 32GB ram i win10.
    Nie da sie tego zmusic aby uzylo wiecej niz 20GB ram (tak pokazuja task managery) i
    co chwila sie cos wywala czasem wspominajac ze nie ma pamieci.

    Tak ze ten tego, nawet jak tam bedzie tyle ramu to i tak sie moze wywalac. Nie zebym
    odradzal, moze bedzie stabilne ale uprzedzam.

  • 4. Data: 2022-02-28 17:35:31
    Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer>

    On 28.02.2022 11:22, Robert Wańkowski wrote:
    > Potrzebny lekki laptop. Tyle wiem.
    > Są marki, które przodują w jakości? Cena do 10 kzł.
    > Zakup typowo prestiżowy, ma ładnie wyglądać. Będzie używany do

    Jak prestiż, lans i kult pieniądza to tylko w kościele Apple.

    --
    pzdr
    Roman

  • 5. Data: 2022-02-28 17:43:32
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2022-02-28 o 17:35, Roman Tyczka pisze:

    > Jak prestiż, lans i kult pieniądza to tylko w kościele Apple.

    Ie to jest 10 kzł?
    10 zł. czy 10.000 zł?

    --
    animka

  • 6. Data: 2022-02-28 17:47:39
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 28/02/2022 17:43, Animka wrote:
    > Ie to jest 10 kzł?

    Tyle samo złotych ile metrów w 10 km.

    > 10 zł. czy 10.000 zł?

    To akurat to samo, szczególnie dla informatyka.

  • 7. Data: 2022-02-28 18:05:21
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2022-02-28 o 17:35, Roman Tyczka pisze:
    > Jak prestiż, lans i kult pieniądza to tylko w kościele Apple.

    Apple nie jest brany pod uwagę.

    Robert

  • 8. Data: 2022-02-28 18:41:37
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No to jakiś gamingowy.

    -----

  • 9. Data: 2022-03-01 00:48:10
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-02-28, Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:
> [...]
    > przeglądarki. :-)
    >
    > Czym można zaskoczyć w laptopie? Może matowym ekranem?

    A nie lepiej właśnie z błyszczącym (vide wciąż modne lakierki)? Mat taki
    pospolity choć obecnie niepospolity. Napaćkaj w okół ekranu jakiś
    kryształów swarowskiego :)

    A poważniej, ultralekkie biznesowe mają Dell (np. seria XPS, 13-17"),
    równiez HP (np. Elitebook - tu już nazwa wymiata), Asus (Zenbook -
    niestety brzydka nazwa, ale są też drogie, a nawet lżejesz Expertbooki).

    Sprawdzałbym u tych trzech producentów. Ponadtwo, Azus kiedyś miał
    zenbooki złote i złotoróżowe.

    --
    Marcin

  • 10. Data: 2022-03-01 05:26:21
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:621ca272$0$452$65785112@news.neostrada.pl>
    user Robert Wańkowski pisze tak:

    > Zakup typowo prestiżowy, ma ładnie wyglądać.

    hahhhhaha

    laptopy to gówno

    --
    Piter